Aviseringar
Rensa alla

Är du rädd för IS?


Scooby-Doo:
Märklig fråga... om jag är rädd för IS?

Jag skulle inte dra mig för att ställa upp varenda IS-sympatisör som finns i Sverige på Sergels Torg, klä av dom nakna, avrätta dom med maskingevär och sedan skänka de nakna döda kropparna till havsörnarna och kungsörnarna. Havs- och kungsörnar är förvisso extermt petiga med födan men jag tror att örnarna ändå skulle acceptera att äta IS-kött om de är riktigt hungriga.  Mycket glad   Tumme upp
IS-sympatisörer är inte VÄRDA att få ligga begravda i VIGD JORD så fågelmat är det enda enl mig de kan få acceptera. Skadeglädje

Möjligen som alternativ skänka kropparna till grisarna men jag misstänker att inte grisar äter IS-kött. Arg

har sett grisar äta gött haha dom äter de mesta domdär


   
SvaraCitera
penja

Thé King:
is ger sig enbart på dom som har gjort ngt is strider för en rättfärdig värld dom vill allas bästa jag är is anhängare och jag ger mig inte på oskyldiga det har aldrig hänt att vi har gett oss på oskyldiga och kommer aldrig hända

Ska man försöka anmäla dig på nått vis? Eller blir det inte lika roligt för dig att skämta på UM då? 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

penja:

Ska man försöka anmäla dig på nått vis? Eller blir det inte lika roligt för dig att skämta på UM då? 

Låt han ha roligt.


   
SvaraCitera
penja

Smilen:

Låt han ha roligt.

Frågan är om någon annan finner det underhållande.


   
SvaraCitera
Exner

Det finns massor av trådar om IS. Jag har redan sagt till dig att söka innnan du skapar nya trådar. Fortsätter detta, kommer du att låsas.


   
SvaraCitera