Aviseringar
Rensa alla

Är du rasist?


Ämnesstartare

 

Hej! På min skola är jätte många rasister! Jag tycker det är helt fel!

Hur ser de ut för er ungdomar som hänger här? Är ni rasister eller inte? 🙂

 ------------------------------

 Frågetrådarna är till för att få svar på saker man behöver hjälp med eller har funderingar kring. Röstsystemet är till för att avgöra vilket inlägg som var trådstartaren mest till hjälp.

Ämnet i denna tråd är snarare ett diskussionsämne och vi ber därför TS att starta en vanlig "snack"-tråd, eller en poll-tråd om TS vill få fram statistik över hur användarna på forumet röstar. 

Tråd låst.

- Miceparade

 

 


   
Citera
Ämnesetiketter

Nej, jag uppskattar allt våld rasism innebär. Men rasister är så korkade att jag bara vill slå in pannbenet på dem.


   
SvaraCitera

jag hatar mig själv. är jag då rasist? (har utländska rötter)


   
SvaraCitera

Så in i helvete, ut från mitt land! 


   
SvaraCitera
reben

nä helst nt =)


   
SvaraCitera

Beror ju på... Dom som kommer hit o klagar på vårat land och förstör dom är jag verkligen rasister imot men dom som kommer hit och är tacksamma det och lever som man ska göra alltså inte förstöra dom gillar jag 🙂


   
SvaraCitera

Nae, märker inte heller särskilt mycket rasism på skolan heller eller någon annanstans för den delen..


   
SvaraCitera

Nää. 


   
SvaraCitera
Etanol

Jag är inte rasist. Men folk kallar mig för rasist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker inte att det ska ha någon betydelse vilken hudfärg man har! 

Det finns både bra och  dåliga "vita och "Svarta"  🙂


   
SvaraCitera

Möjligen på en akademisk nivå, men inte någon som hatar folk av ytliga etniska anledningar


   
SvaraCitera

Nej. Har heller aldrig blivit kallad för det, med undantag av på den här sidan. 


   
SvaraCitera

Är väl ingen vid sina sunda vätskor som erkänner sig vara rasist heller.


   
SvaraCitera
Draug

det jag inte gillar med Sverige är att många vågar inte ta i rasistfrågor med tång ens. Öppna ögonen för problemen och gör någonting åt det istället.


   
SvaraCitera

Jag är rasist emot rasister ^^ 


   
SvaraCitera