Aviseringar
Rensa alla

Är DU retstickans drömparner? verision 1


Hando

Kille
[] Har relativt långt hår.

[] ser liite feminim ut

[] du kan tycka att du vet allt men ha en skön självdistans till det hela isf..

[] har många olika intressen som du tycker om och vill dela med dig av

[] vara öppen och väldigt accepterande till mina konstiga känslor o beteenden. jag får vara den jag är hos dig precis som du får vara den du är hos mig!

[X] vill ha mysiga kvällar då vi kanske marathon tittar på nån serie.

[] vill krama mig hårt

[] vill planera saker med mig, nya saker som vi ska uppleva tillsammans.

[] hjälpa mig med saker som du ser att jag tycker är jobbiga =).

[] vill spela tvspel med mig!

[] INTE HA GLÖMT BORT ATT HA KUL I LIVET. Du får inte bara tro att plugg o karriär och att skaffa sig en stor fin bil är meningen med livet. Då kan vi säga hejdå dirr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

text.

nice du har dessutom HardoGay på din avatar :D. han är bara för rolig. men vet du om det kommit ut något nytt med honom?

Skentrevlig:

Så det känns helt naturligt att jag ska vara "kvinnan" i förhållandet, och jag har inga problem med det köket är min helgedom

hahah :D. du behöver inte vara kvinnan i förhållandet. tänkte ett mer jämnställt förhållande faktiskt. köket tycker jag också om att husera i! vi kan göra saker där tillsammans [rolleyes]

loita:

(min åsikt är ingen lag men jag säger ofta hela sanningen, tycker jag din tröja är ful och du fråga skulle jag säga min ärliga åsikt "för ärlig")

sådant tycker jag om! man ska vara ärlig men samtidigt lämna uttrymme. dvs inte indirekt säga: din tröja är ful ta av den för jag tycker inte om den + att det vart precis lag på att den är ful för att jag tycker det.

du ska bara veta hur många gågner tjejer fått mig att känna dålig pga deras åsikter som förmedlas på ett hårt/kallt sätt. umgås inte så jätte mkt med tjejer dock.. blir galen. men vissa är jätte snälla o man märker att dom inte vill en något illa fast att dom säger sanningen [love].


   
SvaraCitera

[x] vara accepterande och inte för "på" med dina åsikter. dvs inte hela tiden skrika ut dina åsikter som om dom är värdsliga grundlagar :).

[] relativt sexig. men du behover inte vara supersexig.

[] ha en skön annorlunda syn på världen som skänker dig själv mycket glädje.

[x] förstå att jag är lika svag som dig (om inte svagare) och kunna leva med det 🙂

[] försöka tala om så mycket viktiga känslor som möjligt med mig så vi får en djup relation där vi kan lita på varandra.

Bonus-grejer

[x] Vill sjunga en duett med mig med antingen:
- Jago och Jasmine i Jafars återkomst

[smile]


   
SvaraCitera
loita

retstickan:

du ska bara veta hur många gågner tjejer fått mig att känna dålig pga deras åsikter som förmedlas på ett hårt/kallt sätt. umgås inte så jätte mkt med tjejer dock.. blir galen. men vissa är jätte snälla o man märker att dom inte vill en något illa fast att dom säger sanningen .

jo de låter ju ofta fel när man är för ärlig, även om det egentligen är bra att man inte ljuger... men jag tycker inte man heller ska fråga efter någons åsikt när man inte tål att höra den 🙂

lite som, fråga inte hur många din partner har legat med om du inte tål att höra sanningen =D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[/] vara accepterande och inte för "på" med dina åsikter. dvs inte hela tiden skrika ut dina åsikter som om dom är värdsliga grundlagar :).

[] relativt sexig. men du behover inte vara supersexig.

[annorlunda syn yes, vet inte om den skänker så värst mycket glädje dock^^] ha en skön annorlunda syn på världen som skänker dig själv mycket glädje.

[x] förstå att jag är lika svag som dig (om inte svagare) och kunna leva med det 🙂

[x] försöka tala om så mycket viktiga känslor som möjligt med mig så vi får en djup relation där vi kan lita på varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

men jag tycker inte man heller ska fråga efter någons åsikt när man inte tål att höra den 🙂

brukar inte fråga om folks åsikter faktiskt. folk brukar känna friheten att ge dom till mig iaf


   
SvaraCitera
loita

retstickan:

brukar inte fråga om folks åsikter faktiskt. folk brukar känna friheten att ge dom till mig iaf

hehe illa där :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjej:

[] vara accepterande och inte för "på" med dina åsikter. dvs inte hela tiden skrika ut dina åsikter som om dom är värdsliga grundlagar :).

[] relativt sexig. men du behover inte vara supersexig.

[] ha en skön annorlunda syn på världen som skänker dig själv mycket glädje.

[] förstå att jag är lika svag som dig (om inte svagare) och kunna leva med det 🙂

[] försöka tala om så mycket viktiga känslor som möjligt med mig så vi får en djup relation där vi kan lita på varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjej:

[] vara accepterande och inte för "på" med dina åsikter. dvs inte hela tiden skrika ut dina åsikter som om dom är värdsliga grundlagar :).

[xxx] relativt sexig. men du behover inte vara supersexig.

[] ha en skön annorlunda syn på världen som skänker dig själv mycket glädje.

[] förstå att jag är lika svag som dig (om inte svagare) och kunna leva med det 🙂

[] försöka tala om så mycket viktiga känslor som möjligt med mig så vi får en djup relation där vi kan lita på varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

] Har relativt långt hår.

[] ser liite feminim ut

[x] du kan tycka att du vet allt men ha en skön självdistans till det hela isf..

[] har många olika intressen som du tycker om och vill dela med dig av

[x] vara öppen och väldigt accepterande till mina konstiga känslor o beteenden. jag får vara den jag är hos dig precis som du får vara den du är hos mig!

[x] vill ha mysiga kvällar då vi kanske marathon tittar på nån serie.

[x] vill krama mig hårt [blush]

[] vill planera saker med mig, nya saker som vi ska uppleva tillsammans.

[] hjälpa mig med saker som du ser att jag tycker är jobbiga =).

[x] vill spela tvspel med mig!

[x] INTE HA GLÖMT BORT ATT HA KUL I LIVET. Du får inte bara tro att plugg o karriär och att skaffa sig en stor fin bil är meningen med livet. Då kan vi säga hejdå dirr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

nice du har dessutom HardoGay på din avatar :D. han är bara för rolig. men vet du om det kommit ut något nytt med honom?

Är jag din fairytale? [blush]
Nej, fast jag tror hans internet-webshop ska öppna snart [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kille
[x] Har relativt långt hår. (En bit längre än vad skuldrorna är)

[x] ser liite feminim ut (Har mina drag)

[/] du kan tycka att du vet allt men ha en skön självdistans till det hela isf..

[x] har många olika intressen som du tycker om och vill dela med dig av

[x] vara öppen och väldigt accepterande till mina konstiga känslor o beteenden. jag får vara den jag är hos dig precis som du får vara den du är hos mig!

[x] vill ha mysiga kvällar då vi kanske marathon tittar på nån serie.

[] vill krama mig hårt

[x] vill planera saker med mig, nya saker som vi ska uppleva tillsammans.

[x] hjälpa mig med saker som du ser att jag tycker är jobbiga =).

[x] vill spela tvspel med mig!

[x] INTE HA GLÖMT BORT ATT HA KUL I LIVET. Du får inte bara tro att plugg o karriär och att skaffa sig en stor fin bil är meningen med livet. Då kan vi säga hejdå dirr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kille
[] Har relativt långt hår.

[] ser liite feminim ut

[] du kan tycka att du vet allt men ha en skön självdistans till det hela isf..

[] har många olika intressen som du tycker om och vill dela med dig av

[X] vara öppen och väldigt accepterande till mina konstiga känslor o beteenden. jag får vara den jag är hos dig precis som du får vara den du är hos mig!

[] vill ha mysiga kvällar då vi kanske marathon tittar på nån serie.

[] vill krama mig hårt

[] vill planera saker med mig, nya saker som vi ska uppleva tillsammans.

[/] hjälpa mig med saker som du ser att jag tycker är jobbiga =).

[X] vill spela tvspel med mig!

[X] INTE HA GLÖMT BORT ATT HA KUL I LIVET. Du får inte bara tro att plugg o karriär och att skaffa sig en stor fin bil är meningen med livet. Då kan vi säga hejdå dirr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Är jag din fairytale?

aa [blush], nä men du är lite ung för mig :), men vi kan alltid titta på hardgay tillsammans [wink].

fan vilken dålig lista jag komponera ihop. borde ha tänkt mera :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjej:

[x] vara accepterande och inte för "på" med dina åsikter. dvs inte hela tiden skrika ut dina åsikter som om dom är värdsliga grundlagar :).

[x] relativt sexig. men du behover inte vara supersexig.([rolleyes])

[x] ha en skön annorlunda syn på världen som skänker dig själv mycket glädje.

[] förstå att jag är lika svag som dig (om inte svagare) och kunna leva med det 🙂

[/] försöka tala om så mycket viktiga känslor som möjligt med mig så vi får en djup relation där vi kan lita på varandra.

Bonus-grejer

[] Vill sjunga en duett med mig med antingen:
- Jago och Jasmine i Jafars återkomst


   
SvaraCitera