Aviseringar
Rensa alla

Är du singel?


reben

Batman---: Bara roligt att se 🙂

vadå hur sorgliga vi e?


   
SvaraCitera

Anura:

men hur skulle jag veta? de spelar ju ingen roll för mig. det var de ryktet som gick runt i um.

Låt folk tro va de vill, men de som tror jag är bög  borde söka akut hjälp eller så lyssnar dom inte och dömer ut en helt efter vad dom själva tror vad som är sant.   


   
SvaraCitera

Aaron:

Låt folk tro va de vill, men de som tror jag är bög  borde söka akut hjälp eller så lyssnar dom inte och dömer ut en helt efter vad dom själva tror vad som är sant.   

Vadå, det är väl inte farligt att tro att någon är bög?


   
SvaraCitera

Aaron:

Låt folk tro va de vill, men de som tror jag är bög  borde söka akut hjälp eller så lyssnar dom inte och dömer ut en helt efter vad dom själva tror vad som är sant.   

hur kan man tycker att det ok att vara emo men inte ok att vara bög ? ? 


   
SvaraCitera

time:
Nä, är sambo med en annan umare.


   
SvaraCitera

Batman---: På G med någon.

Blink


   
SvaraCitera

large.jpg

En bild säger mer än tusen ord......


   
SvaraCitera

FruLiten: Vadå, det är väl inte farligt att tro att någon är bög?

men de jobbigare när de inte ens är sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

Låt folk tro va de vill, men de som tror jag är bög  borde söka akut hjälp eller så lyssnar dom inte och dömer ut en helt efter vad dom själva tror vad som är sant.   

Bra svar grabben! Inte för det är något fel med att vara bög. Men skit i att kommentera ni som ändå inte tänker vara trevliga! 🙂


   
SvaraCitera

FruLiten:

Vadå, det är väl inte farligt att tro att någon är bög?

Jag tar det som en förolämpning hade en kille på stan sagt det seriöst då , han hade legat på marken '' mkt på grund av jag blev trackad och påhoppad  av folk under den tid jag gick i grundskolan '  


   
SvaraCitera

Anura:

men de jobbigare när de inte ens är sant.

Varför jobbigt? Är väl bara säga "jag är inte bög" till de som tror det. Tycker inte det är negativt att vara bög.


   
SvaraCitera

FruLiten: Varför jobbigt? Är väl bara säga "jag är inte bög" till de som tror det. Tycker inte det är negativt att vara bög.

det är jobbigt med rykten för vissa?


   
SvaraCitera
Åtta

time: Nä, är sambo med en annan umare.


   
SvaraCitera

Anura:

det är jobbigt med rykten för vissa?

Äsch, är väl inte världens grej med ett rykte om att man är gay 


   
SvaraCitera

Batman---: Ja

Oj vad kul att flänga ut sig de på Internet.


   
SvaraCitera