Aviseringar
Rensa alla

Är DU stressad?


Ämnesstartare

Är du stressad eller har någon form av ångest stress? Idag känns det som fler och fler unga är stressade av olika saker. Är det verkligen sant? Vad är faktorerna? Vilken är vanligaste källan till stress bland folk på ungdomar.se


   
Citera

Cool            nä


   
SvaraCitera

nu lever ju min mus sitt egna liv...


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Ja, ångest och stress av olika kvalisort


   
SvaraCitera

För tillfället, nej


   
SvaraCitera

Jag är ingen stressig person. Jag stressar lite på morgonen om jag vill sova lite längre men annars aldrig.


   
SvaraCitera

Elinhlb: Ja, jag har stark ångest och stress av olika orsaker, ibland finns det ingen orsak


   
SvaraCitera

Nej, i princip aldrig Tumme upp


   
SvaraCitera
Smilen

Ja, jag har stark ångest och stress av olika saker


   
SvaraCitera

Elinhlb: Ja, över jobbet/jobben (anställd)

:/


   
SvaraCitera

Elinhlb:
Är du stressad eller har någon form av ångest stress? Idag känns det som fler och fler unga är stressade av olika saker. Är det verkligen sant? Vad är faktorerna? Vilken är vanligaste källan till stress bland folk på ungdomar.se

Känner mig stressad brukar svimma 4 gånger om dagen 


   
SvaraCitera

Ja, jag är otroligt orolig inför framtiden. 


   
SvaraCitera
Smilen

Jag blir hyperstressad när jag ibland kommer på en sak jag vill göra, men så pallar jag inte att göra den saken jag vill göra. Det är väldigt jobbigt och jag stressar upp mig. T.ex om jag vill spela Tv-spel, då jagar jag upp mig i 1000 varv eller något och jag tänker att jag vill göra det men orkar inte göra det i verk. Ännu värre när jag blir stressad på spel, då brister nästan alla nerver i kroppen.

Någon som känner igen sig?


   
SvaraCitera

Nästan aldrig. Bara korta perioder inför prov och liknande. Brukar ta det rätt lugnt med saker och ting. 


   
SvaraCitera

Ni är feta!


   
SvaraCitera