Aviseringar
Rensa alla

Är en hemsk människa...


Ämnesstartare

Men det var då fan vad konstiga hinder människor lägger upp. Var där för honom när han behöver det och vill du sedan mer så satsa.


   
SvaraCitera

Du lär nog låta det svalna lite innan du börjar ragga. ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

louiseelvira:

Du lär nog låta det svalna lite innan du börjar ragga.

Ja, så tänker jag också men vissa här i tråden driver på [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Go for it!
Eller, jag tycker du ska finnas där för honom först och främst. Kanske inte direkt visa vad du är ute efter, utan bara umgås och se vart det leder. Inga inviter bara [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Har inte riktigt tid just nu. Men snart, så kanske det! Om han nu vill. Vilket han kanske inte gör.

Du är rätt värdelös på det här med att ragga. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Du är rätt värdelös på det här med att ragga.

Inte min starkaste sida, nej, brukar sluta rätt dåligt. Men det är ju inte bara att sätta sig på ett tåg och åka 60 mil när han kanske inte ens skulle tycka att det var kul. Han har liksom dissat mig lite till och från, när det dykt upp andra girls närmare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

an har liksom dissat mig lite till och från, när det dykt upp andra girls närmare.

Varför är du kåt på någon som bor 60 mil bort som dessutom bevisligen inte är kåt i dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir man inte alltid lite glad när andras förhållanden tar slut? [shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Varför är du kåt på någon som bor 60 mil bort som dessutom bevisligen inte är kåt i dig?

För att han är snygg [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Varför är du kåt på någon som bor 60 mil bort som dessutom bevisligen inte är kåt i dig?

Dumt sagt? Har ju träffat honom ett antal gånger osv, och att någon inte är kär i dig tillbaka betyder ju inte att dina känslor automatiskt försvinner. Dessutom tror jag han tycker lite om mig och bara har varit hämmad av andra flickor och avstånd.

isola:

För att han är snygg

Precis så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känslor går inte att styra över. Det är lätt att vara efterklok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

För att han är snygg [tard]

Oooooch... Snygga människor är alltså något sällsynt?

loom:

Dumt sagt? Har ju träffat honom ett antal gånger osv, och att någon inte är kär i dig tillbaka betyder ju inte att dina känslor automatiskt försvinner.

Nej, men har man fått bekräftat att man inte duger så ser jag inte varför man ska fortsätta älta.

loom:

Dessutom tror jag han tycker lite om mig och bara har varit hämmad av andra flickor och avstånd.

Avstånd och andra människor betyder inget om det känns rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha, jag kvittrade av lycka när en kille jag va dökär i hade gjort slut med sin flickvän. det kom fram i en diskussion om något helt annat.

han undra senare under dagen varför jag hade blivit så glad 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Känslor går inte att styra över. Det är lätt att vara efterklok.

Sitter du alltid med "Stora floskelboken" uppslagen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Känslor går inte att styra över. Det är lätt att vara efterklok

Åh jag älskar dina små visdomsord [love]

Jonnybravo91:

Snygga människor är alltså något sällsynt?

Ja faktiskt! [sad]


   
SvaraCitera