Aviseringar
Rensa alla

Är för blyg för att hitta någon 🙁


Ämnesstartare

Hej jag har ett litet problem, eller ganska stort problem. Jag är för blyg.  många i min ålder skaffar tjejer och jag vill det detsamma. men det går ej för jag är för blyg. vad ska jag göra?? 


   
Citera
Ämnesstartare

försök att skaffa andra blyga tjejkompisar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
försök att skaffa andra blyga tjejkompisar.

men jag själv vill bli mer "oblyg".


   
SvaraCitera

Dom är nog själv minst lika blyga som dig, så självklart måste du ge initiativet för att stärka upp resten 😉


   
SvaraCitera
Kudhos

Försök att ta kontakt med folk du har inget romantiskt intresse av. Då kan du jobba på din blyghet utan att investera för många känslor. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Försök att ta kontakt med folk du har inget romantiskt intresse av. Då kan du jobba på din blyghet utan att investera för många känslor. 

okey, så jag ska prata med dem i samma sits alltså lika blyga, så jag tränar bort blygheten?


   
SvaraCitera
Kudhos

seXsson:

okey, så jag ska prata med dem i samma sits alltså lika blyga, så jag tränar bort blygheten?

Du ska prata med folk du inte har något romantiskt intresse av. Någon du vill förbli bara vän med. Någon du inte är attraherad till. Då kan du träna på blygheten, förbättra självkänslan, och samtidigt få flera polare. 


   
SvaraCitera
busiig

Helt ärligt så är det många tjejer som tycker det är gulligt med blyga killar, jag är en av dom som tycker så. (a' Om du får känslor för någon, samla modet och prata med henne, hon kommer inte att tycka att du är konstig. Och om du berättar för henne att du är blyg kommer hon att förstå och tycka att du var modig som vågade. Blink Det klarar du! Mycket glad


   
SvaraCitera

jag var riktigt blyg en gång i tiden, är lite nu med men ja alla är olika. Mitt tips är att ha små "mål", t.ex. säg hej till henne och när du gjort de (de går säkert bra med) så "boostar" man sig själv och känner "YES JA SA HEJ FAN DEHÄR GÅR BRA JU" och ha lite mer "svårare mål" senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Välkommen i klubben 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

problemet är att du tar för lite plats, har samma problem. 

ta mer plats, prata mer, börja med att säga hej, le ofta osv det skadar inte att göra det, och om du inte får ett bra bemötande så duger de helt enkelt inte


   
SvaraCitera

Välkommen till klubben, du är våran tredje medlem haha. Du jag och Tjohej hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:
Välkommen till klubben, du är våran tredje medlem haha. Du jag och Tjohej hehe

Skål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*enter the alpha male*

Vad är det som försigår här?


   
SvaraCitera

Skaffa Badoo.


   
SvaraCitera