Aviseringar
Rensa alla

Är för blyg för att hitta någon 🙁


Badoo funkar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

motorcykelkillen:
Skaffa Badoo.

Helt värdelöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabletter funkar alltid 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Badoo är skit 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför är förhållanden så viktigt?  Det är ju bara jobbigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att Kudhos förslag var bra.. börja prata mer med dem du inte känner dig attraherad av för att bygga upp självkänslan. Sen går det också att helt enkelt bara ta små steg mot att eventuellt starta ett förhållande med någon, genom att säga korta, värmande kommentarer. Ett hej, ett litet skämt och dylikt är det inte fel på.

För övrigt så kommer detta antagligen att gå över med tiden. Vanligtvis känner man av mer lugn och kontroll inför liknande situationer ju äldre man blir. Du kommer att hitta någon! Känns det för svårt kan du naturligtvis även prata med en kurator/psykolog kring blygheten =)


   
SvaraCitera
Exner

Kudhos:
Försök att ta kontakt med folk du har inget romantiskt intresse av. Då kan du jobba på din blyghet utan att investera för många känslor. 


   
SvaraCitera
d-k96

Johansson:
Välkommenarrow-10x10.png till klubben, du är våran tredje medlem haha. Du jag och Tjohej hehe

Känner mig rätt träffad, medlemsansökan är skickad 😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

images?q=tbn:ANd9GcTX5t6aX7WRCLpZa7abmhm

WIN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

d-k96:

Känner mig rätt träffad, medlemsansökan är skickad 😛 

 För att bli medlem krävs det att man utövar en ritual där du uttalar en helig ed och avger speciella löften. Du ska bära något gammalt, något nytt. Något blått och något brunt. Samt medta blod från en oskuld.


   
SvaraCitera
d-k96

Jag har tänkt över saken, det härarrow-10x10.png att folk känner sig blyga. Jag själv är blyg, säger inte så mycket utan för det mesta bara håller med dem jag umgås med om saker o ting. Tar väldigt sällan egna insiativ osv. 

Jag tror att skulle man ser till att "de blyg" på något sätt träffas så kan man snacka om va tusan som helst. De jag menar är att t ex i skolan som jag går för tillfället, där finns det en roll man ska ha. Den härarrow-10x10.png rollen är svår att bryta speciellt när man har varit i den här rollen väldigt länge.  Jag byte skola och börja därför två veckor efter alla andra. Grupperna var redan fixade så man hängde med lite olika grupper i början. Kändes inte som man passa in riktigt :(. Blev lite så att man blev tystlåten för man inte hörde hemma någonstans och så.   

Familjeproblem och att jag är olyckligt kär i en tjej har inte hjälp direkt kan man ju säga. Men nu har jag hittat ett skönt gäng att umgås med, det är härligt men lite tystlåten är man allt fortfarande. Skulle tro att det blir lätt så när man är ny i ett gäng. 

Mitt liv i korthet 🙂 Men som sagt att de personer som känner att de är blyga, varför inte bestämma tid, plats och träffas. Är säger på att det knappast kan skada, utan bara göra saken bättre 😉 


   
SvaraCitera
d-k96

Tjohej:

 För att bli medlemarrow-10x10.png krävs det att man utövar en ritual där du uttalar en helig ed och avger speciella löften. Du ska bära något gammalt, något nytt. Något blått och något brunt. Samt medta blod från en oskuld.

Vilka krav du ställer på mig. Jag som trodde att det bara va att gå med 🙁 Något gammal och nytt är jag helt säker på att jag har. De tre övriga sakerna kan jag ordna ifall du ger mig lite tid 😉 Skämt o sido.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

d-k96:

Vilka krav du ställer på mig. Jag som trodde att det bara va att gå med 🙁 Något gammal och nytt är jag helt säker på att jag har. De tre övriga sakerna kan jag ordna ifall du ger mig lite tid 😉 Skämt o sido.  

Bah skoja, du är med Party


   
SvaraCitera
d-k96

Tjohej:

Bah skoja, du är med Party

Skönt o höra 🙂


   
SvaraCitera

Tjohej:

Bah skoja, du är med Party

Precis han är med! Party Vi får snart ta och skapa en tråd om det här, fyra medlemmar på kort tid hahah.

d-k96:

Skönt o höra 🙂

Välkommen till våran klubb förresten!


   
SvaraCitera