Aviseringar
Rensa alla

Är förbannad i den jag är kär i!


Ämnesstartare

Hej!

Nu är det så att jag är kär i en tjej som går på en annan skola. Vi träffas inte alls mycket i det vardagliga livet. Det är bara ibland då min klass har vissa lektioner tillsammans med hennes klass.

Jag har försökt att hålla kontakt med henne över facebook och MSN. Det har varit bra och jag har lärt känna rätt mycket om henne. När jag väl haft tillfälle att träffa henne så har hon varit mycket trevlig.

I slutet av april fick jag ett meddelande från henne på facebook. Hon skrev att hon var väldigt trött, hennes liv var hektiskt och att hon inte hade ork med att lära känna mig eller någon annan för tillfället.

Jag litade på hennes ord. Men efter hans som tiden gick så började jag skicka meddelanden igen till henne. Hon svarade inte på meddelandena. Även när jag träffade henne på lektionerna så ignorerade hon mig.

Jag har försökt att acceptera detta ett tag men nu har det gått för långt! Hon svarar fortfarande inte på mina meddelanden (detta gäller även på MSN). Hon har varit helt "död" sedan slutet av april.

Hon svarar faktiskt på sina kompisars kommentarer på facebook men inte mina.

Jag vet inte om jag har gjort något fel hela tiden, men jag har varit trevlig mot henne.

Så nu är jag riktigt förbannad och känner mig lurad. Har hon drivit med mig hela tiden??

Har detta hänt någon av er? Att ha blivit utfrysta även om man har varit trevlig hela tiden?

Tacksam för svar.


   
Citera

EmSd:

Hon skrev att hon var väldigt trött, hennes liv var hektiskt och att hon inte hade ork med att lära känna mig eller någon annan för tillfället.

= en ursäkt
enklare o säga så än att säga...jag vill inte prata med dig för du har ingenting som jag vill ha. varken som vän eller något mer...

sorry men de e sanningen herå


   
SvaraCitera

Hon gillar inte dig, byt mål.


   
SvaraCitera

Att vara trevlig lönar sig inte i dagens värld.


   
SvaraCitera

ÄGD [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

= en ursäkt
enklare o säga så än att säga...jag vill inte prata med dig för du har ingenting som jag vill ha. varken som vän eller något mer...

sorry men de e sanningen herå

Det är nog sant som du säger. Jag har bestämt mig för att skita i henne.
Men det som stör mig är varför hon inte skrev så från början? Det hade varit så mycket enklare för mig!


   
SvaraCitera

EmSd:

Tacksam för svar.

Hon anser kanske att du är jobbig, eller är en stalker.


   
SvaraCitera

Du låter som en stalker, jag föreslår att du kliver ur henne och får lite frisk luft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag frågade henne om vi kunde träffas men det hette att hon hade mycket att göra.


   
SvaraCitera

Fagerjärn:

Att vara trevlig lönar sig inte i dagens värld.

[n]....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EmSd:

Det är nog sant som du säger. Jag har bestämt mig för att skita i henne.
Men det som stör mig är varför hon inte skrev så från början? Det hade varit så mycket enklare för mig!

Alla gör nog misstag. Hon kanske var rädd för att såra dig, hon kanske förstod att du gillade henne? Elr jag vet inte.. Jag har varit med om samma sak fast med en kille dårå. Man blir typ förbannad men samtidigt ledsen, dt blev jag iallafall.
Ush. Leta ngn annan tjej som är värd dig ist [smile][love]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera