Aviseringar
Rensa alla

är glad över att ingen annan är som mig


Ämnesstartare

jag blir glad över tanken att inte måånga andra är som mig. tänk vilka dåliga effekter det skulle ha på välrden.

känner du likadant ibland? om dig själv alltså


   
Citera
Ämnesstartare

ja det gör jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klart man inte vill ha en kopia[smile]


   
SvaraCitera
edroon

enhimmelskdrog:

klart man vill ha en kopia[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är en autentisk kopia av mig själv.


   
SvaraCitera

Tycker det är rätt tråkigt att det inte finns fler "jag" här i världen. Tänk att våga dela alla läskiga tankar man har med någon annan eftersom man vet att dem har samma.


   
SvaraCitera

Det är jobbigt att släppa den "unika" bilden fast vi människor tänker likadant. Så länge vi inte uppfinner en ny tanke, det vore ju orgasmiskt roligt. Svårt att veta om den är ny dock.


   
SvaraCitera

Tomtefar:

Tänk att våga dela alla läskiga tankar man har med någon annan eftersom man vet att dem har samma.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

klart man inte vill ha en kopia

edroon:

enhimmelskdrog: klart man vill ha en kopia

inte så säker på att ni förstod va jag mena

Tomtefar:

. Tänk att våga dela alla läskiga tankar man har med någon annan eftersom man vet att dem har samma.

du kan alltid dela med mig [cute], för jag har antagligen värre, trust me.
jag letade efter personer som jag kunde säga saker till. fann en på um. kunde berätta för henne. jag va i euforiskt tillstånd i 3 dagar i sträck efter det. hon blev inte arg eller så över mina tankar utan hon sa bara "puss".

det va seriöst helt otroligt.


   
SvaraCitera

Sjutton komma fem gånger tolv komma fem.


   
SvaraCitera

funboy1:

för jag har antagligen värre, trust me.

Tror dig inte [shake] Jag kan ha rent ut sagt sjuka tankar! Men visst vi kan nog dela tankar någon gång [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Önskar att fler var som mig, ordning i leden!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tomtefar:

Tror dig inte [shake] Jag kan ha rent ut sagt sjuka tankar! Men visst vi kan nog dela tankar någon gång [smile]

vet inte :). vi måste bygga någon slags känslomässig grund först. där det känns ok, o rätt, osv.

backar inte för en chans att dela med mig av tankar men... dom kan ge mig sådana pinsamma känslor. så det är typ inte värt att ge någon annan den makten.

blä blä nu har jag sagt förmkt ^^


   
SvaraCitera

funboy1:

blä blä nu har jag sagt förmkt ^^

Än har du inte sagt för mycket [wink] Men det ska vi ändra på! Det är ju det som är själva meningen! [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En typiskt tanke som jag avskyr.

Jag har fått frågan: ''har du tänkt hur ditt liv skulle se ut om du hade..''. Det här inlägget påminner mig mycket väl om den diskussionen. Jag tycker inte man borde tänka efter så noga med tanke på att man realistiskt sett bara lever ett liv, varför ska man då grubbla över sitt påbörjande liv?


   
SvaraCitera