Aviseringar
Rensa alla

Är glaset halvtomt eller halvfullt?


Ämnesstartare

Draug:

känns som de i alla fall en liten slask bo botten av glaset kanske Ledsen

kan fylla på ditt glas med lite svartvinbärssaft om du vill


   
SvaraCitera
Draug

snor: kan fylla på ditt glas med lite svartvinbärssaft om du vill

haha ja bättre än att de e tomt antar jag 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snor: Halvfullt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

halvfullt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pga mina föräldrar


   
SvaraCitera

snor: Halvfullt

Inte för att jag är optimist, men för att det känns mer språkligt brukbart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snor: Halvfullt

Befinner mig just nu i en uppåtgående kurva. 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

nivån sjunker så halvtomt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men den var ju full från början 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta blir genuint jätteglad över att så många av er röstade halvfullt Party


   
SvaraCitera

halvfullt 

brukar ge småpresenter till mina föräldrar på min födelsedag, som tack för att de födde mig så att jag kunde få uppleva allt det här. livet är underbart, även under svåra tider. tycker jag. 


   
SvaraCitera
mynona

snor: Halvfullt

Jag röstade på denna därför att jag trodde att frågan var specifik och gällde just vad vi brukar säga om glas med vätska i: jag säger alltid att glaset är halvfullt, så om det är en språklig indikator måste jag förvånande nog ha en positiv grundsyn. Men jag vet nog innerst inne att jag har en mer positiv grundsyn på livet till min personlighet, än vad jag har i mitt nuvarande liv, men det är situationsbundet av specifika orsaker. Jag ser livet som en lärobana full med erfarenheter som det är meningen att man ska lära sig av och få ut som mycket som möjligt av. Livet har potential, men i just mitt fall anser jag det rationellt att tycka att det inte har mycket att erbjuda. Det innebär inte att jag ser negativt på livet som sådant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Jag röstade på denna därför att jag trodde att frågan var specifik och gällde just vad vi brukar säga om glas med vätska i: jag säger alltid att glaset är halvfullt, så om det är en språklig indikator måste jag förvånande nog ha en positiv grundsyn. Men jag vet nog innerst inne att jag har en mer positiv grundsyn på livet till min personlighet, än vad jag har i mitt nuvarande liv, men det är situationsbundet av specifika orsaker. Jag ser livet som en lärobana full med erfarenheter som det är meningen att man ska lära sig av och få ut som mycket som möjligt av. Livet har potential, men i just mitt fall anser jag det rationellt att tycka att det inte har mycket att erbjuda. Det innebär inte att jag ser negativt på livet som sådant

bra formulerat. som vanligt så träffar du pricksäkert det jag själv känner. det är precis så jag känner just nu. bra skrivet. säger ba wordwordwordword


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snor: Halvfullt

Tror nog att jag ser det så.


   
SvaraCitera

snor:

bajsigt. hoppas ej det är så.

ah


   
SvaraCitera