Aviseringar
Rensa alla

Är Grumskvinnan utsatt för fara??


Ämnesstartare

skam_0.jpg

Vad tror du det rör sig om? Bör Grumskvinnan vidta ytterligare försiktighetsåtgärder? Hur hade du agerat? 


   
Citera
Ämnesstartare

Fåglar? Hur skulle någon kunna infinna sig på kvinnans balkong och sedan klättrat upp eller ner omärkt, och bara för att snatta fimpar? Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Fåglar? Hur skulle någon kunna infinna sig på kvinnans balkong och sedan klättrat upp eller ner omärkt, och bara för att snatta fimpar? Rullar ögonen

Nu är inte jag någon expert på området, men seriemördare och dylika kan väl tänkas uppmärksamma sina offer på detta vis innan de hugger i syfte att inleda den långa och smärtsamma processen med ett förspel som jagar upp offret inombords eller dylikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, det finns viss möjlighet till det du skriver. Det är ändå ingenting som man bör tro att det skulle röra sig om, hon kanske vet mer, det är ändå bara i textform. Men jag tror inte att hon ska känna sig rädd för att någon vill henne illa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är nog ingen människa som tagit den utan bara någon fågel...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad tråkiga ni är.. Vill se andra teorier nu, shooooooot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta är ett klassiskt fall av vandrande fimpar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske övar filmteamet i lägenheten ovanför för inspelningen utav Mission Impossible 5? Men med fimpar istället för diamanter.


   
SvaraCitera

Illuminati confirmed?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att det bor en liten fimptomte på hennes balkong. Förslagsvis fkpaw.


   
SvaraCitera

Typiskt Grums att folk blir av med sina fimpar


   
SvaraCitera

hon ska fan vara tacksam över att det händer något i grums. värsta hålan jag besökt i mitt liv. brukar alltid försöka ställa till med något djävulskap när jag ändå närvarar. är dock oskyldig till fimpstölden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA åh.. Det här är bara för roligt...

"Låt mig lägga denna fjäder på balkongräcket och återvända om en kvart för att se om den ligger kvar"


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Det är klart att hon är utsatt för fara? Hon bor i Grums - det är den stora faran. Glöm fimpen. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

var säker på att ngt hänt andersson bodin när jag såg rubriken. hopps hon mår bra.


   
SvaraCitera