Aviseringar
Rensa alla

är han en player eller vad?


Ämnesstartare

Nu är det så att jag har börjat snacka med en kille ett bra tag och han verkar jätte gulllig och så.
Men problemet är att när jag går in på hans facebook sida så ser jag att exakt de han skriver t mig skriver han t andra tjejer och då känner jag inte mig så speciell som han får mig att känna.
Jag hade lagt upp en bild på mig i bikini från somras i facebook och så skev han t mig ''ta bort din bild, den är inte bra'' och när jag fråga honom varför sa han ''jag bestämmer''.
Och när jag ser att andra av hans vänner på fb har lagt upp bilder på fb i bikini så gillar han deras bilder?????
Varför bryr han sig om jag lägger upp en bild i bikini men inte när andra tjejer gör de?[shake]


   
Citera

Italiiien:

Jag hade lagt upp en bild på mig i bikini från somras i facebook och så skev han t mig ''ta bort din bild, den är inte bra'' och när jag fråga honom varför sa han ''jag bestämmer''.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Italiiien:

Varför bryr han sig om jag lägger upp en bild i bikini men inte när andra tjejer gör de?[shake]

Varför bryr du dig om honom när han verkar vara helt efterbliven?


   
SvaraCitera

Italiiien:

Jag hade lagt upp en bild på mig i bikini från somras i facebook och så skev han t mig ''ta bort din bild, den är inte bra'' och när jag fråga honom varför sa han ''jag bestämmer''.

internet:

[bigsmile]

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Varför bryr du dig om honom när han verkar vara helt efterbliven?

kanske för att jag gillar hnm


   
SvaraCitera

Åh gumman, jag förstår dig precis[love] Har varit med om exakt samma sak. En gång så la jag upp en bild på mig själv i bikini, då skrev en assnygg kille att jag var ful och inte passade i den och inte borde ha bilden uppe, men så ser jag hur han skriver till massa tjejer att han gillar att se dom i bikini[sad] Jag vill ju bara höra att jag är vacker i bikini[sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

här är förövrigt bilden på mig, säg gärna om ni tycker jag är vacker[cute]
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

jag upp en bild på mig själv i bikini, då skrev en assnygg kille att jag var ful och inte passade i den och inte borde ha bilden uppe, men så ser jag hur han skriver till massa tjejer att han gillar att se dom i bikini Jag vill ju bara höra att jag är vacker i bikini

-.-

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

kebu12:

här är förövrigt bilden på mig, säg gärna om ni tycker jag är vacker

jag är inte tjock om det är de du tror -.-


   
SvaraCitera

hahahahahha jag bestämmer


   
SvaraCitera

Italiiien:

kanske för att jag gillar hnm

Hur gammal är du?

Pro tip i förbifarten: Honom stavas det. Ungdomar.se är ingen chatt (även om just Klotter är en lite friare spelplan) och bör därför präglas av en någorlunda formell jargong.


   
SvaraCitera

kebu12:

ni tycker jag är vacker

Att du behöver fråga sårar mig!
Du vet svaret 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Hur gammal är du?

17


   
SvaraCitera

Nejnej. Dumpa och blocka denna kille överallt. Verkar vara en riktig ärkenöt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Honom stavas det

de förkortning [shake]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

isola:

Nejnej. Dumpa och blocka denna kille överallt. Verkar vara en riktig ärkenöt.

[sad]


   
SvaraCitera

Italiiien:

de förkortning [shake]

så förkortning förkortas då fkg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

så förkortning förkortas då fkg

nää


   
SvaraCitera