Aviseringar
Rensa alla

Är han inte intresserad?


Ämnesstartare

Jag träffade en jätte fin kille på en fest i lördags. Vi hade jätte mysigt och sen försökte vi ha sex men ingen av oss var superkåta så det gick som det gick. Efter en stund nyktrade jag till (fråga mig inte hur) så jag mådde bara dåligt och var tvungen att gå hem vilket han inte var jätte glad över utan han skämdes över att det inte gick så bra med sexet. 

Jag sa att det inte var hans fel sen kysstes vi och sen gick jag. 

Morgonen efter smsade jag han och sa tack för kvällen och att det var mysigt, sa även att det inte var hans fel att det inte gick så bra och att han inte skulle tänka på det. 

Sen dess har vi smsat lite och han verkar gilla när vi smsar och han har även sagt att han vill smsa men han kontaktar aldrig mig först vilket jag tycker är väldigt konstigt. Han ger mig komplimanger så som att jag är gullig och frågar frågor. 

Jag vet inte men jag tycker det är lite frustration att han aldrig hör av sig först. (Jo han har fått chanserna att göra det men inte tagit dom).

Vad borde jag göra? 🙁


   
Citera

Jo           


   
SvaraCitera

En del personer har svårt att ta initiativ till samtal hur irriterande det än är för andra.

vad du borde vet jag inte. Men gillar du honom så finns det väll ingen anledning till att inte ta initiativ... Eller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:
En del personer har svårt att ta initiativ till samtal hur irriterande det än är för andra.

vad du borde vet jag inte. Men gillar du honom så finns det väll ingen anledning till att inte ta initiativ... Eller.

Nä kanske inte, men jag känner att det kanske blir för jobbigt för han kan ju lika väl bara säga att han gillar det men egentligen gör han inte det? Har jag fel?


   
SvaraCitera

Haha sprit o sex e sämsta combon 


   
SvaraCitera

ta och träffa snubben å fika eller nått 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
ta och träffa snubben å fika eller nått 

Lite svårt att göra det när vi bor 16 mil ifrån varandra :/ Annars skulle jag lätt fråga!


   
SvaraCitera
lypsyl

Vad är du ute efter med honom ? Om ni nu bor 16 min ifrån varann så finns det ju en stor risk att det inte kommer fungera mellan er


   
SvaraCitera
reben

klart han inte e


   
SvaraCitera