Aviseringar
Rensa alla

Är han intresserad?


Ämnesstartare

Har känt honom i typ två år och har typ smsat med honom sen i januari nu. Vi träffas inte särskilt ofta, typ bara på fredagar när vi är ledare på en ungdomsgrej. Och nu är det uppehåll under sommaren så nu lär vi inte ses på ett tag.

Men för att komma till grejen...
I början när vi smsade var det bara vanliga sms, sen började dom avslutas med "kram" några gånger, sen "kram" hela i varje sms, sen "puss" någon gång ibland, och nu "puss" i princip varje sms.
Kan detta vara en vink om att han är intresserad? Det är nämligen han som har börjat med att avsluta smsen på det viset.


   
Citera
Ämnesstartare

Kan vara så.. eller så gör han det på ett larvigt sätt bara på skoj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror att du bör fråga honom istället för internet om han är intresserad. i alla fall om du vill ha ett vettigt svar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle nog inte hoppa upp och ner av glädje om jag var du. Ord som "puss" och "[love]" i sms är väldigt vanligt nuförtiden. Tror du överanalyserar det där. Men det behöver i sig inte betyda att han inte är intresserad av dig.

Fråga honom om han vill hitta på något med dig utanför "ungdomsgrejen".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, varför måste den där jävla hjärnan tänka så jävla mycket?!


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Umgås med snubben utanför om du är intresserad av honom. Lite enklare att förstå då. Vi kan inte veta.


   
SvaraCitera

Säger som de andra, umgås med honom. Bara honom! Så ska du se att det klarnar lite grann iaf [smile]


   
SvaraCitera
Exner

Han har omvärderat vad han tycker om dig av en eller annan anledning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har killkompisar som skickar "kram" "puss" och "<3" i sms, betyder det att dom vill stoppa deras penis i min rumpa?[sad]


   
SvaraCitera

Om jag utgår ifrån mig själv så ja, det betyder att han är intresserad. Han jobbar sig framåt. Men så fungerar inte alla snubbar likadant, tyvärr.

kebu12:

Har killkompisar som skickar "kram" "puss" och "<3" i sms, betyder det att dom vill stoppa deras penis i min rumpa?[sad]

...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

...

va?[blush]


   
SvaraCitera

kebu12:

va?[blush]

...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

...

gjorde jag något dumt?[sad]


   
SvaraCitera

kebu12:

gjorde jag något dumt?[sad]

fundera på det din jävel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

fundera på det din jävel

nu är du precis som tjejer, tycker något men vill inte säga vad det är utan man själv måste komma på det fast man inte har en aning om vad det kan vara[sad]


   
SvaraCitera