Aviseringar
Rensa alla

Är han intresserad?


Ämnesstartare

Det är bara en grej jag undrar.. När en kille kollar igenom min kalender (vad jag har planerat i veckan och sånt) och svarar på saker jag säger som inte ens är frågor, kan det vara ett tecken på att han intresserad?


   
Citera

[tard]


   
SvaraCitera

Visst men vad vet vi.

Till alla andra som skapar identiska trådar: Vi vet inte vad era romantiska intressen tycker och tänker. Vi är främlingar på internet.


   
SvaraCitera

respons:

Visst men vad vet vi.


   
SvaraCitera

visst kan det det
fan vet vi
eller så vill han bara underlätta sin stalking


   
SvaraCitera

Wendy:

När en kille kollar igenom min kalender (vad jag har planerat i veckan och sånt) och svarar på saker jag säger som inte ens är frågor, kan det vara ett tecken på att han intresserad?

han låter som en stalker så ja....


   
SvaraCitera

Wendy:

Det är bara en grej jag undrar.. När en kille kollar igenom min kalender (vad jag har planerat i veckan och sånt) och svarar på saker jag säger som inte ens är frågor, kan det vara ett tecken på att han intresserad?

Vem skulle vara intresserad av dig?[n]


   
SvaraCitera

Stalkers är väl intresserade av dem de stalkar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

a av mej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänta, va?


   
SvaraCitera

HMM... planeten Saturnus regerar idag i den 8:de Solcykeln... Zodiaktecknet finns i himmelshus II...

Jo men det finns en chans

/ Spågumman


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja [wink]


   
SvaraCitera

Ja du, det bästa är väl att fråga honom! Men jo, det låter som att han är intresserad. Förstår att det kan vara svårt att fråga rakt ut, men visst skulle det vara enkelt? Jag menar att man skulle få ett svar snabbt och enkelt [smile] Men det förutsätter förstås att killen inte är blyg av sig! 😉


   
SvaraCitera