Aviseringar
Rensa alla

Är han intresserad?


Ämnesstartare

I sommar har jag blivit jättekär i en kille som är ett år äldre än mig. Jag tänker hela tiden på honom men jag vet inte vad han känner för mig. Jag och killen jag gillar bor ungefär 50 mil ifrån varandra. Men våra föräldrar har sommarställe på samma ställe. Jag och han jag gillar har några få gemensamma vänner, tilläggas kan att jag har varit kompis med hans lillasyster för några år sedan. När jag och min kompis var på stranden en dag så var denna killen där också med några kompisar. Jag och min kompis märkte att dem tittade på oss hela tiden och vi tittade såklart på de. Jag har hälsat på killen jag gillar 2 gånger. Jag har även lagt till han på facebook där jag har gillat hans bild, men han har inte gjort något tillbaks. Och för någon dag sen skrev jag till han på facebook men jag märkte att han var väldigt seg och det tog typ 10 min innan han svarade och sen svarade jag på en av hans frågor och sedan loggade han ut efter ca 30 min. Jag vill inte vara för på heller eller verka desperat. Hjälp vad ska jag göra jag är jättekär!!!!


   
Citera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
mynona

Har han gjort något över huvud taget som kan tyda på att han är intresserad? Det verkar inte så.


   
SvaraCitera

Hahhaahha lite väl hoppfullt.
Berätta om den gången du föll för Johnny Depp också.


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

Berätta om den gången du föll för Johnny Depp också.

tror att du tänkte lite fel där.


   
SvaraCitera

roligtjej:

Hjälp vad ska jag göra jag är jättekär!!!!

Gör något och lär dig av dina misstag. Det här är inte sista gången du kommer vara kär, trust me. [y]


   
SvaraCitera

mopsen:

tror att du tänkte lite fel där.

Omöjligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snälla hjälp mig vad ska jag göra för att han ska börja gilla mig? [smile]


   
SvaraCitera

roligtjej:

Snälla hjälp mig vad ska jag göra för att han ska börja gilla mig?

Googla love poison

Nej men det finns inget du kan göra. Var dig själv 2.0


   
SvaraCitera