Aviseringar
Rensa alla

Är han intresserad av mig?


Ämnesstartare

Hejsan! Jag är kär i en kille i min skola. Jag har aldrig snackat med honom tidigare men samma dag som vi fick jullov så skrev jag till honom på kik och fick svar, vi snackade i flera dagar. Men så innan nyår så skrev han inte tillbaka men sen efter någon dag sa han att hans telefon var sönder och att han hade en reserv så vi fortsatte snacka. Men veckan innan skolan börja så prata jag med honom men jag fick aldrig svar (han har inte läst det ännu, men det har sänts till honom) mera och vi var mitt i en konversation. Jag skrev till honom på facebook men chatten min vill inte fungera när jag ska skicka till vissa och han är förstås en av dem det inte vill fungera med. 

Vi började skolan den här veckan och jag har totalt undvikit/få ögonkontakt och så med honom eftersom det är pinsamt för mig, enligt mina vänner så har han kollat på mig, men om han nu kollar och verkar intresserad varför skriver han inte tillbaka på kik eller kommer fram till mig i skolan och typ pratar.  Jag tycker att han borde ta nästa steg eftersom jag nu skrev till honom, om han nu är intresserad eller om telefonen hans är sönder så kan han ju åtminstone säga det till mig. 

Jag och min kompis skaffade oss en "fejk" kik igår för att kunna skriva till honom och se om "hon" skulle få svar, men det har "hon" inte och han har inte öppnat kikappen då det är ett svagt D på meddelandet (alltså skickat men inte helt). Så antingen har han problem med kik eller så är han inte intresserad i mig. Blir tokig för jag är riktigt kär i honom, när jag ser och tänker på honom så ler jag.

Någon som varit i en liknande sits? Råd?


   
Citera

Wow.. Denna generationen asså xDD Undrar när folk börjar gifta sig via kik höhöhö..

W

OnT: Jag tycker att du borde gå fram och kommunicera med honom ansikte mot ansikte och fråga varför han inte svarar osv.


   
SvaraCitera
penja

intressarad av*


   
SvaraCitera
mynona

Slappna av och försök att inte tolka så mycket. Han kanske helt enkelt inte har lust att prata just nu även om han är intresserad. Du vill väl själv inte tala med honom hela tiden hur intresserad du än är


   
SvaraCitera

Om jag är i en tjej så brukar jag vara intresserad av henne. Den stora frågan är om han är intresserad utanför dig också.


   
SvaraCitera

linda988: Jag och min kompis skaffade oss en "fejk" kik igår för att kunna skriva till honom och se om "hon" skulle få svar

Fjantigt.


   
SvaraCitera

Kanske av att vara i dig Blink If you know what I mean


   
SvaraCitera

Om han kollar så är det ju ett tecken på att han söker efter ögonkontakt. Hälsa bara? Hur svårt kan det vara? Eller le om du inte vågar hälsa men jag menar ni börjar väl bli kompisar. Tycker du ska ta steget annars kanske du ångrar dig sen. Kör påååå. Lycka till. 🙂 


   
SvaraCitera

om det nu inte har skickats till honom så kanske han tror att DU undviker honom, då har ni ju korsat varandra 

gå o prata med honom förfan


   
SvaraCitera

INTE FAN VET JAG 


   
SvaraCitera

din sjuka jävel 


   
SvaraCitera

skoja 


   
SvaraCitera