Aviseringar
Rensa alla

Är han intresserad?


Ämnesstartare

Hej! Nu har Norrland hittat hit också! (Skämt) 

Jag vet, en till sån här desperat tråd. Men, det finns en anledning till att det finns så många av dessa trådar! 

När jag har sökt runt på "tecken på att han är intresserad" så kommer det bara upp en massa om när man redan dejtat ett tag. Jag är i det här stadiet när man bara snackat en massa! Jag är mellan 17-20 så det är inte som när man var 13. 

Iallafall, det finns en kille som jag alltid vetat vem han varit. Vi kallar honom Erik. Vi bor i samma kommun osv men inte träffats mer än kanske någon gång när vi inte vetat om varandra. Vi har iallafall varann på fb. Och efter att han gillat min bild och lite så så startade jag en konversation. Och vi har skrivit jätte mycket till varandra. Långa meddelanden med mycket frågor från hans sida. Vi har pratat varje dag i en vecka och aldrig sagt hejdå utan bara fortsatt konversationen. 

Vi pratade om att ses och han sa att han verkligen ville det! Det märks att han haft "koll" på mig på fb för han drar upp saker han omöjligt kan ha koll på annars. 

Det jag vill veta är, gärna från er killar då, när man är i det stadie vi är - alltså ska ses framöver men inte gjort det än, vilka tecken ska man kolla efter för att se om han verkligen är intresserad? Hur beter ni er? Det känns som att han verkligen är väldigt intresserad och jag har inte riktigt avslöjat allt som han sagt osv heller utan tar det vart efter era svar. Vill veta liksom, pratar ni konstant med någon i en vecka om ni är intresserade? Skriver ni frågor? Om någon skriver jätte långa meddelanden (fb) vad betyder det? Om han skriver med mig fast han är med sina polare? Osv. Sånt jag vill veta! 

Skulle uppskatta SÅ om ni kunde hjälpa mig. Håll en trevlig ton, jag vill inte höra vilken idiot jag är som startat denna tråd osv. Det är ett forum som är till för att diskuteras i! 


   
Citera

Vad menar du med VERKLIGEN  intresserad? Alla killar är ju olika. Vissa visar väldigt tydligt och andra inte. Personligen skulle jag inte hålla på chatta med någon i timmar och planera att träffas om jag inte var intresserad. Prova att visa inteesse själv och se om han besvarar det.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Rätt svårt att avgöra om en person är intresserad av en, eller bara trevlig utifrån ett fösta möte.
Se på det så här, vill han att ni träffas igen efter att ni har setts
första gången så är han antagligen intresserad av dig, så pass att lära
känna dig mer ordentligt iaf.


   
SvaraCitera

*jättemycket

*hej då

*jättelånga


   
SvaraCitera

Jo han är alldeles klart intresserad av att ha sex med dig. Är så gott som 100% säker!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag fattar mig inte riktigt på den här sidan än så jag svarar till var och en här! 

J

Manwhore: jag har sagt till honom att jag vill ses och så, och tycker jag visar mig intresserad. Men jag känner ju mig själv och vet hur jag är när jag är intresserad men jag vet ju inte hur han är. Tycker också det känns som han är intresserad eftersom han skriver så pass långa meddelanden, skriver frågor, följdfrågor, svarar när han är på jobbet och när han kollar sport med killkompisar. Vi smsa även på nyår och han sa att jag fick komma till honom på nyår om jag ville. Men jag vill veta hur ni skulle bete er när ni skriver med nån om ni var intresserade. Han är 3-5 år äldre än mig. 
NEMI: jo håller med! Bara det att vi inte har träffats ännu! 
BrädLek: det är min telefon som står för det där. Min stavning eller särskrift är inte mitt problem, jag har MVG i svenska och är det nåt jag kan så är det stava och skriva rätt. Ditt svar var bara onödigt och helt irrelevant. 
Gasolinerainbow: fast det var ju inte min fråga. Jag har pratat med killar som enbart är intresserade av ett ligg, dom skriver inte på de viset han gör. 
Hoppas jag fått med alla och att era användarnamn blev rätt. Får be er ha överseende med det annars! Tack för svar, hoppas på fler! 


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow: fast det var ju inte min fråga. Jag har pratat med
killar som enbart är intresserade av ett ligg, dom skriver inte på de
viset han gör. 

Ja visst. Fast jag menar snarare att du bara är intresserad av att ha sex med honom som jag förstår dig! Du vet in-it-sprut! Glad


   
SvaraCitera

Klart han är intresserad!! det märker man ju direkt. Sådär börja jag och min kille med och nu har vi vart tillsammans i över ett halvår. Men alla är olika, se bara till att han inte är ute efter fel sak, fast verkar ju inte som så, så bara att köra!

lycka till! Glad


   
SvaraCitera

Det lär du märka efter första träffen. Omöjligt att veta innan!

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

till er som är snälla och bryr er: vi har bestämt att vi ska ses i veckan! Hans idé! 🙂 

T


   
SvaraCitera

Du är definitivt 17! Endast 17-åringar bryr sig.


   
SvaraCitera
reben

troligt


   
SvaraCitera