Aviseringar
Rensa alla

Är han kär i mig eller utnyttjar han mig bara??


Buddah:

Om han vart 25

Menar 35.


   
SvaraCitera

Sandra9141:

Ska jag lita på honom eller vara lite avvaktande?

Jag har varit med om något liknade faktiskt, så jag förstår om det inte är lätt för dig att veta vad du ska göra. Man ska aldrig ta för givet att man kan lita på någon, speciellt inte att man kan lita på någon som man faktiskt inte känner för det kan du ju inte göra eftersom du inte träffat killen. Jag tycker du ska fundera på om du verkligen vill träffa honom. Känner du dig osäker så ska du inte göra det. Om du trots allt vill träffa honom så tycker jag att du borde träffa honom på någon plats där det är mycket folk runt omkring, t. ex. på ett kafé. Du får gärna fråga om mer råd.


   
SvaraCitera

men guuuummmaaaaaaan, det är klart han är kär i dig. Det är exajt den känslan man får av lösa det u skriver. Han är ju helt jättekär i dig, att du ens kan tvivla, det får ju mig att känna tvivel på dina känslor.

har tråkigt [rolleyes]


   
SvaraCitera

Träffas på offentliga platser, typ som ett café eller liknande. Sen tycker jag att du borde gå väldigt försiktigt fram när det gäller sex. Om du märker minst otålighet från hans sida, att han vill att du ska ha sex med honom, tjatar eller hintar om det, så träffa honom inte mer!

Tror faktiskt det kunde vara en bra idé att berätta för honom om din oro. Kanske be honom träffa föräldrarna, det kommer definitivt skrämma bort honom om han har onda planer [wink]

Men kanske är han faktiskt riktigt intresserad. Det viktiga är att du känner efter vad som känns bra för dig. Om du känner dig orolig, så träffa honom inte.


   
SvaraCitera