Aviseringar
Rensa alla

Är han otrogen?


Ämnesstartare

det är 8 år skillnad mellan min kille mig och vi har varit ihop ett bra tag nu och jag älskar han som fan.
Men nu är jag osäker. Har hört att han är otrogen och varit.
Enkompis till mig gjorde ett account på en sida och fråga om han ville vara kk vilket han inte hade något emot, sen fråga hon om han älskar mig vilket han tydligen gör men han behöver ''variation''
Och så fort jag kollar på hans skärm så blir han osäker och är snabb att ta ner den sidan.

Är detta ett tecken på att han är otrogen eller?


   
Citera
Ämnesetiketter

nej. prata med honom om du är osäker.


   
SvaraCitera
Demor

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera

Du kan ju uppenbarligen inte lita på honom så det är bara att dumpa honom. Även om ni skulle ha en öppen relation istället kommer det problemet fortfarande att existera.


   
SvaraCitera
Exner

Vad har ni kommit överens om att otrohet är?


   
SvaraCitera

Dumpa och gå vidare. Han är inte värd det.


   
SvaraCitera
RAMLAR

Av vem har du hört att han är/har varit otrogen av? Och hur länge har ni varit tillsammans?


   
SvaraCitera

Ni verkar inte passa ihop. Han är på ett sätt och du på ett annat. Jag hör till de som behöver variation, men jag är ärlig och öppen med det. Kan han inte vara det, så är han inte värd ansträngningen och borde antagligen vara singel.


   
SvaraCitera

Ja, antagligen... Men säg till honom att du misstänker vad han håller på med.
"Antingen väljer du mig, vilket innebär att du slutar gå bakom ryggen på mig eller så lämnar jag det vi har nu. Gör ditt val"
fan... varför sa inte jag så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ''konfronterade'' han och han vart bara riktigt förbannad och sa att bara lurat min kompis och sagt dumma svar till henne...


   
SvaraCitera

Du har skrivit vad ni räknar som otrohet så uppenbarligen har han ju varit otrogen. Han verkar vara en mupp och din självkänsla kommer bara att hamna i botten om du fortsätter att vara med honom.


   
SvaraCitera

Det är bara att dumpa. Finns fler killar därute.


   
SvaraCitera

Ja han är otrogen, redan när han sa så till din tjejkompis är han det i mina ögon. vakna.


   
SvaraCitera

Ingen kille jag hade litat på för fem öre, sorry hun :/


   
SvaraCitera