Aviseringar
Rensa alla

Är han otrogen? HJÄLP


Ämnesstartare

Jag har träffat en alldeles underbar och helt fantastiskt snäll kille. Vi umgicks i någon vecka och han sa att han gilla mig osv, tills jag fick reda på att han har flickvän. Jag sa till han massor av saker! att det inte var rätt att träffa mig och göra något med mig när han har tjej. Att det är det värsta en kille kan göra mot en tjej, och hur sårad hon kommer bli..

Men sen igår träffades vi!! Och såklart pussades vi.. och nu säger han att han gillar mig och allt. Jag gillar honom också! Men han har ju för tusan tjej!!!! Är han otrogen?? Han säger att det endå kommer ta slut mellan dom snart för dom aldrig umgås eller pratar.. Annars är han världens snällaste kille och man kan lita på honom. 

Vad tycker ni han låter som och vad borde jag göra? Hjälp


   
Citera
Ämnesstartare

Säg åt honom att göra slut eller så ses ni inte med. Dock är frågan om du någonsin kommer kunna lita på honom när du sett denna bild av honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med.. Kan vara svårt att släppa taget om någon man älskar, men i slutändan kommer det inte bli bra.

Järn:
Säg åt honom att göra slut eller så ses ni inte med. Dock är frågan om du någonsin kommer kunna lita på honom när du sett denna bild av honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Även om han dumpar henne och du får honom så kan du vara ganska säker på att han en dag gör samma sak mot dig. Hur kul vore det? Såna killar vet inte vad de vill och de tänker bara med kuken. Och förresten, du är för ung för sånt där, fokusera på skolan och allt som gör dig till något, skit i honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter inte som det är den bästa killen du har hittat. Ge han ett ultimatum? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, han är otrogen. Tycker att du bör fundera över om han verkligen är så bra som du tror, som gör såhär mot sin flickvän. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan du verkligen se dig en framtid med honom? 


   
SvaraCitera

enda jag tänker är att om han gör så mot henne kommer han antagligen inte att ha något emot att göra så mot dig i framtiden om du nu tänker att ni ska bli involverade i något mer seriöst. dessutom är han bara konflikträdd och egoistisk som inte tar upp problematiken i deras förhållande med henne och går och är otrogen istället. man kan ju undra varför han inte gör slut med henne, är det för hans egna trygghet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mot henne, ja.


   
SvaraCitera

Med tanke på att han är otrogen mot sin nuvarande flickvän så kan ha lika lätt vara otrogen mot dig när ni väl blir ihop.

Kapa nötterna på honom och gå vidare.


   
SvaraCitera