Aviseringar
Rensa alla

Är han "rädd" för mig eller?


Ämnesstartare

Det har nyligen börjat en ny kille i min skola. Vi har jättemånga gemensamma kompisar och vi ser varandra minst 3 gånger i veckan. Men han pratar aldrig med mig, säger inte ens hej.. Och dessutom så kollar han ner i golvet när han går förbi. Märker ibland att han kollar på mig snabbt men han möter aldrig blicken.. Idag tog hans kompis hans hörlurar och gav till mig, men han bad inte om att få de tillvaka, utan puttade fram kompisen istället..? Jag vet inte om det är för att han är blyg? Jag är själv väldigt blyg men jag säger iallafall hej om jag går förbi någon jag känner.. Ogillar han mig? Jag kan verkligen inte komma på något som helst jag gjort som kan få honom att ogilla mig haha.. Så vad tror ni? 


   
Citera

Caroliness:
Det har nyligen börjat en ny kille i min skola. Vi har jättemånga gemensamma kompisar och vi ser varandra minst 3 gånger i veckan. Men han pratar aldrig med mig, säger inte ens hej.. Och dessutom så kollar han ner i golvet när han går förbi. Märker ibland att han kollar på mig snabbt men han möter aldrig blicken.. Idag tog hans kompis hans hörlurar och gav till mig, men han bad inte om att få de tillvaka, utan puttade fram kompisen istället..? Jag vet inte om det är för att han är blyg? Jag är själv väldigt blyg men jag säger iallafall hej om jag går förbi någon jag känner.. Ogillar han mig? Jag kan verkligen inte komma på något som helst jag gjort som kan få honom att ogilla mig haha.. Så vad tror ni? 

Han är nog väldigt blyg och smygkär.  😉 


   
SvaraCitera
time
 time

Svarar han inte när du hälsar?


   
SvaraCitera

Jag är typ likadan så röstar på blyyyg och lite konstig


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

blyga och konstiga är inte som alla andra, krävs lite mer energi än "vanligt" av andra för att komma nära en.


   
SvaraCitera

 Men blyg eller ej. Hör till folkvett och god ton att hälsa om man blir hälsad på. Så om du inte redan gjort det, hälsa och se vad du får för reaktion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:
 Men blyg eller ej. Hör till folkvett och god ton att hälsa om man blir hälsad på. Så om du inte redan gjort det, hälsa och se vad du får för reaktion.

Hmm ja han verkar lite blyg,  jag har ju hälsat men då i grupp.. Ska testa hur han reagerar själv haha.. Tack för svaret! 🙂 


   
SvaraCitera

Caroliness:

Hmm ja han verkar lite blyg,  jag har ju hälsat men då i grupp.. Ska testa hur han reagerar själv haha.. Tack för svaret! 🙂 

Det var så lite, inga problem! Och gör så. Testa att hälsa när ni är näst intill själva! 🙂 


   
SvaraCitera

Tror han hatar dig och vill förstöra för dig


   
SvaraCitera

Jag vet ju inte men han låter onekligen ganska blyger


   
SvaraCitera

han kanske tycker du är ushlig 


   
SvaraCitera

tror bara att han är blyg, men försök att hälsa på hnm när han är ensam nångng och se hur det går 🙂 


   
SvaraCitera

Tjohej:

Han är nog väldigt blyg och smygkär.  😉 

Mystery solved, next.


   
SvaraCitera
Lod
 Lod

Jag tror han är "blygdryg"... Dvs så blyg att han verkar dryg och så blir du osäker... Haha. Jag lider av det själv </3


   
SvaraCitera

Lod: blygdryg

Fantastiskt


   
SvaraCitera