Aviseringar
Rensa alla

Är han seriös?


Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

så du hade tänkt träffa en kille du är "kär" i i smyg? du gör ju som du vill men tänk om din kille gjorde så mot dig

Postorderhoran:

så det känns bättre att göra det helt bakom hans rygg?

Inte i smyg men jag skulle väl bara säga till min pojkvän att jag skulle åka iväg och träffa en ny kompis. Vi lägger oss inte i varandras vänner så mycket och han känner inte till vilka jag umgås med heller. Sen vet jag ju faktiskt inte om det skulle bli något med den här andra killen heller, men om det skulle bli det så skulle jag självklart göra slut med min pojkvän först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hallojpådig:

Inte i smyg men jag skulle väl bara säga till min pojkvän att jag skulle åka iväg och träffa en ny kompis.

Du skulle ljuga för din pojkvän alltså?

Hallojpådig:

Sen vet jag ju faktiskt inte om det skulle bli något med den här andra killen heller, men om det skulle bli det så skulle jag självklart göra slut med min pojkvän först.

Så du har din pojkvän i reserv om det inte blir något med internetmannen? Varför är du ens ihop med din stackars pojkvän om du har känslor för någon annan? Tänk dig själv om din pojkvän hade gjort såhär mot dig!!


   
SvaraCitera
Exner

Postorderhoran:

ycker inte det är schysst mot din kille att träffa internetkillen helt utan han vetskap.

Postorderhoran:

SAKER SOM ÄR FEL BLIR INTE RÄTT BARA FÖR ATT MAN TROR ATT ENS PARTNER KANSKE GÖR SAMMA SAK.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grief:

Du skulle ljuga för din pojkvän alltså?

Grief:

Cit

Grief:

Så du har din pojkvän i reserv om det inte blir något med internetmannen? Varför är du ens ihop med din stackars pojkvän om du har känslor för någon annan? Tänk dig själv om din pojkvän hade gjort såhär mot dig!!

Jo tyvärr kanske jag har honom mer som reserv fast inte på det sättet för det är ju inte så att jag har helt hatar honom. Det är bara det att jag inte känner mig kär i honom längre men jag vet att han har starka känslor för mig så jag vill inte bara dumpa honom ifall jag skulle ångra mig för då kan det ju vara försent. Ljuger tycker jag inte att jag gör. Det skulle ju såra honom mer om jag sa att jag planerar att träffa en kille som jag är lite kär i eller hur?


   
SvaraCitera
Exner

[mad]


   
SvaraCitera

Hallojpådig:

Jag vill väldigt gärna träffa honom, men jag vill inte känna mig som någon kk.

Säg det till honom då när ni ses, och du måste ju inte ligga med honom första gången ni ses. Bygg upp relationen först så kanske du känner av vad han vill.

Hallojpådig:

så vill han att jag ska göra slut med min pojkvän innan.

Konstigt krav... Men du får ju fundera över vad du känner för din pojkvän. Du kan nog inte räkna med att få tillbaka honom sen om du gör slut, och det inte funkar med nya killen.
Jag tycker du ska träffa internetkillen utan att dumpa din pojkvän. Man kan egentligen inte säga att man är kär innan man träffats, känslorna kan ändras helt och ni kanske bara funkar som kompisar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz][zzz]


   
SvaraCitera

Hallojpådig:

Det är bara det att jag inte känner mig kär i honom längre

Jaha, men då kan du ju lika gärna dumpa honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rådjuret:

Säg det till honom då när ni ses, och du måste ju inte ligga med honom första gången ni ses. Bygg upp relationen först så kanske du känner av vad han vill.

Jag håller med dig! Jag skulle gärna vilja vara tillsammans med "internetkillen", men jag kan ju inte säga alls om det skulle funka innan jag träffat honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att Grief är orättvis mot dig. Hm.

Jag skulle säga att jag skulle träffa en person som jag snackat med på internet. Sen om jag träffade internetkillen och direkt, eller efter ett tag, insåg att jag var kär i honom även i verkligheten, då skulle jag SJÄLVKLART berätta det för min pojkvän. Men jag skulle inte säga precis ALLT, för det anser inte jag att man behöver göra. Det är inte att ljuga tycker jag, för det skulle inte skada honom om jag sa att jag blev kär i internetkillen EFTER att jag hade träffat honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill också säga; ta dig en ORDENTLIG funderare! Du har din pojkvän, den andra killen kanske bara vill leka. Men man vet aldrig, han kanske är seriös med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfota:

Vill också säga; ta dig en ORDENTLIG funderare! Du har din pojkvän, den andra killen kanske bara vill leka. Men man vet aldrig, han kanske är seriös med dig.

Det är ju det som tänker med men man vet ju aldrig förrän man försökt, eller hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hallojpådig:

Det skulle ju såra honom mer om jag sa att jag planerar att träffa en kille som jag är lite kär i eller hur?

VARFÖR gör du någonting som du vet sårar en annan människa?!! Åh, jag tycker bara du gör så fel! Tänk dig in i hans situation. Tänk om DU hade varit ihop- och jättekär i en kille som inte är kär i dig, den här personen letar efter en annan partner men är ihop med dig för att han inte vill vara ensam. Hur kan du göra något sånt mot en annan människa?
"Det personen inte vet om, mår den inte dåligt av. Men det jag vet om, mår jag dåligt av."

Hallojpådig:

Ljuger tycker jag inte att jag gör.

Du ljuger ju visst? Det är ju inte alls en ny vän, det är en gammal vän du har känslor för!

Hallojpådig:

Det är bara det att jag inte känner mig kär i honom längre

varför är du ihop med en kille du inte är kär i? Är det inte bättre att vara singel då? Då hade du sluppit det här!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfota:

Jag tycker att Grief är orättvis mot dig. Hm.

Okej, jag accepterar att du tycker det.

Jag tycker bara att internetkillen är ju en kille hon har känslor för, det hade ju varit en annan sak om hon inte hade känt någonting, då hade det ju varit som att träffa vilken människa som helst. Men nu är det inte så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hoppas innerligt att din pojkvän är lika idiotisk som dig, för annars är det jävligt synd om honom. Det är inte ens lite okej att använda honom som en reserv ifall ditt lilla äventyr inte fungerar.


   
SvaraCitera