Aviseringar
Rensa alla

Är han verkligen kär.


Ämnesstartare

Jag har nu haft ett förhållande i ett år och en månad och jag älskar honom verkligen så mycket och har aldrig varit så kär som jag är i honom... men problemet är att jag sagt till honom att jag mår dåligt och det har jag gjort nu i typ 2 månader pga att min självförtroende och självkänsla vart så jävla dåligt. Jag ligger och gråter varje natt om allt och inget. Jag har sagt till honom att jag skulle uppskatta ifall han gav mig mer uppmärksamhet och visade lite mer att han verkligen älskar mig för det skulle jag behöva höra ifrån honom när jag mår såhär men han skiter i det. Han ringer aldrig, han skriver aldrig jag känner mig så bortglömd men endå säger han när jag frågar att han vill ha mig och att han verkligen älskar mig. När jag tar upp saker om vårt förhållande, om jag liksom frågar om han tappat känslor så blir han bara arg på mig och säger att han vill prata om annat. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, jag ska till kuratorn i skolan snart och prata iallafall men vet inte om han är kär i mig längre, känns inte som det även fast han säger att han älskar mig. Handlingar väger mer än ord liksom. Tacksam för alla svar. 


   
Citera

du kan inte fråga honom? "älskar du mig eller inte?" blev jäkla massa buggtrådar också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:
du kan inte fråga honom? "älskar du mig eller inte?" blev jäkla massa buggtrådar också

jag har gjort det man han blir arg och sedan säger han att han älskar mig


   
SvaraCitera

hejasdf:

jag har gjort det man han blir arg och sedan säger han att han älskar mig

hmm om han blir arg är de ju nåt fel. Han döljer kanske nåt. eller är en fuckboy o är med dig för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

hmm om han blir arg är de ju nåt fel. Han döljer kanske nåt. eller är en fuckboy o är med dig för det.

men saken är ju den att vi har vart i ett förhållande så länge så känns verkligen inte som att han är en fuckboy då och han har sagt till mig om jag var otrogen så skulle han göra slut på direkten och hata mig 


   
SvaraCitera
Alozi

Lägg ner med att spamma trådar, du får inget svar snabbare för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alozi:
Lägg ner med att spamma trådar, du får inget svar snabbare för det.

Det blev ju massa bugg trådar 


   
SvaraCitera

Frågan är ju om du precis mår bättre av honom när du känner att det är såhär, jag menar om du berättar att du mår dåligt och han verkar skita i det, om du känner att han aldrig ringer eller skriver och du känner dig bortglömd. Det kanske snarare är så att han får dig att må sämre så jag tänker att du kanske rent ut sagt borde fundera på om du ska fortsätta vara tillsammans med honom, fundera på hur mkt du får ut av ert förhållande liksom.

Nu kan det ju vara så att han inte riktigt uppfattat hur dåligt du mår, hur pass lågt självförtroende du har och hur mkt du skulle behöva hans uppmärksamhet plus att han inte insett att du känner att det som att han glömmer bort dig då han inte ringer eller skriver. Till att börja med tycker jag därför du ska prata med om honom och verkligen på ett tydligt sätt försöka förklara hur dåligt du mår och känner kring honom och ert förhållande, om han då inte verkar bry sig eller inte verkar ha viljan att försöka förstå tycker jag du ska överväga att göra slut. Lycka till!


   
SvaraCitera