Aviseringar
Rensa alla

Är helt jävla skärrad!!!1 [cry][cry]


Ämnesstartare

Tidigare idag köpte jag en gammal VHS-film (på en second hand-affär) som jag hade tänkt titta på nu när jag skulle gå och lägga mig. När jag öppnade fodralet märkte jag att det låg en massa små konstiga grejer i det, men jag kunde inte riktigt urskilja vad det var för något. När jag gick till skrivbordet och riktade skrivbordslampan mot fodralet såg jag vad jag tror är LÖSS!!!1 Jag höll (håller) på att dö.

Och det är inte bara en eller två stycken, det är minst ett tiotal och en del var dessutom jävligt feta. Jag tror knappast att de hamnat där av sig själva (i ett förslutet filmfodral) och så vitt jag vet rör sig inte löss i flock så att det dessutom skulle finnas så många i ett och samma föremål ter sig osannolikt såvida inte varenda kvadrat centimeter av den förre ägarens hem var täckt av löss. Alltså är det någon sjuk jävla jävel som planterat en jävla massa löss i ett jävla filmfodral som de sedan ger bort till välgörenhet.

ÅÅÅHHHhh, det kliar och sticks på hela kroppen. Vet inte hur jag ska kunna somna nu. [sad][sad][sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

jag älskar när du trollar[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

jag älskar när du trollar[love]

Jag ÖNSKAR att jag gjorde det, gubben. Även om det är ofattbart så är det ett faktum att någon faktiskt besudlade Sunes sommar på detta vis. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

Jag ÖNSKAR att jag gjorde det, gubben. Även om det är ofattbart så är det ett faktum att någon faktiskt besudlade Sunes sommar på detta vis. [sad]

okejdå[sad]
Men jag älskar dig ändå[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Men jag älskar dig ändå[cute]

[love]

Dold text: ska trolla ihop en riktigt fin tråd åt dig någon dag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

Dold text:

aww, det har ingen gjort för mig förut!

utom möjligen chrysseus, men det räknas inte, för han var seriös med den[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

utom möjligen chrysseus, men det räknas inte, för han var seriös med den[sad]

en seriös trolltråd är aldrig en bra trolltråd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

en seriös trolltråd är aldrig en bra trolltråd!

Menare! Meeeeen nu ska jag och min roomie se på lite philm och sen sova. NN <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan man ens se dom? :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Kan man ens se dom? :<

Jo, det kan man. Är ganska säker på att det var löss för jag vet inga andra skadedjur (eller insekter eller skalbaggar) som ser ut som det jag såg. Fast de var ovanligt stora för att vara löss.

Kanske kan posta bilder imorgon (när jag har fått min mor att gå ut och hämta filmen som ligger i en plastpåse på balkongen) så kan ni hjälpa mig att avgöra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

i hjälpa mig att avgöra!

LÅter läskigt, hade varit paranoid som fan :(:(:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

LÅter läskigt, hade varit paranoid som fan :(:(:(

Det är jag. Jag är så trött att ögonen går i kors, men ändå kan jag inte lägga mig. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

et är jag. Jag är så trött att ögonen går i kors, men ändå kan jag inte lägga mig. 🙁

SÅ går det när man köper gamla VHS filmer från lurkiga figurer :(:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

SÅ går det när man köper gamla VHS filmer från lurkiga figurer :(:(

Visste ju inte att en lurkig figur hade haft den. Ville bara kolla på Sunes Sommar för en billig peng. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

Sunes Sommar

hahahahha


   
SvaraCitera