Aviseringar
Rensa alla

Är helt jävla skärrad!!!1 [cry][cry]


Ämnesstartare

Kablash__:

hahahahha

[sad][sad][sad]

edit: var astaggad också. :(((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ågud! Samla ihop dem i en påse och gå tillbaka till affären med dem och säg dem att de ska sanera alltalltallt [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ågud! Samla ihop dem i en påse och gå tillbaka till affären med dem och säg dem att de ska sanera alltalltallt [cry][cry]

Det var min första tanke, men jag antar att de skulle ba "Det här är inte Louis Vuitton[confused]". Såvitt jag vet har dem ingen skyldighet att sanera och de kan inte ställas till svars för att man fått med sig skadedjur [sad]


   
SvaraCitera

DETTA FICK MIG ATT HÅLLA MIG BORTA FRÅN SECOND HANDBUTIKER


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

DETTA FICK MIG ATT HÅLLA MIG BORTA FRÅN SECOND HANDBUTIKER

JAG ÄLSKAR SECOND HAND VET EJ HUR JAG SKA KUNNA HÅLLA MIG BORTA DETTA ÄR EN MKT SVÅR FÖRLUST! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

"Det här är inte Louis Vuitton[confused]".

Skulle blivit arg och sagt att bara för att man inte vill slänga ut sina pengar på märkesgrejer så förtjänar man inte löss eller loppor, och sedan slängt påsen i ansiktet på människan och bytt second handbutik!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

.. Begåvat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fann 1 st assöt liten larv i farföräldrars kaffeburk igår. Rädda'n från en snabb smärtfri död och överlämnade istället till frost och kyla. [party]


   
SvaraCitera

är det vägglöss? det är ju rätt jobbigt att dras med t.ex.


   
SvaraCitera

funderar på om jag borde dubbelkolla min twin peaks-box...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

bytt second handbutik!!!

fast den är ju den bästa. i utbudet i alla fall. 🙁

Lejonhjärta:

.. Begåvat.

skulle jag vara mindre begåvad för att jag köper en film som utan min vetskap innehåller skadedjur, eller vad menar du? utveckla gärna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken second handbutik var det?


   
SvaraCitera