Aviseringar
Rensa alla

Är Hillary Clinton sjuk?


Ämnesstartare

Lite krasslig bara. Inget att oroa sig för. Hon är snart fit for fight igen, ska du se 


   
SvaraCitera

time:

Ja, hon spasmar, men det ser ju inte på något vis ut som att hon får ett anfall. Hon är ju helt medveten och skrattar. Jag kan göra liknande rörelser när det är många som ställer frågor på en gång rätt i ansiktet på mig, ba whooooah. Det är inte ett anfall. 

Time, inte bara mod och lärarstudent utan också amatördoktor.Tumme upp
+Anaktdotala bevis är inte pålitliga.


   
SvaraCitera
time
 time

Skepticdouche:

Time, inte bara mod och lärarstudent utan också amatördoktor.Tumme upp
+Anaktdotala bevis är inte pålitliga.

Uppväxt bland neurokirurger och mer barndom tillbringad framför informativa neurostudier än framför Disney, dock. Samt erfarenhet av fysiska anfall, både som anhörig och som patient. 


   
SvaraCitera

time:

Uppväxt bland neurokirurger och mer barndom tillbringad framför informativa neurostudier än framför Disney, dock. Samt erfarenhet av fysiska anfall, både som anhörig och som patient. 

Ber om ursäkt. Missbedömde situationen på grund av för lite information.
Dock kan din politiska bias stå i vägen.


   
SvaraCitera
time
 time

Skepticdouche:

Ber om ursäkt. Missbedömde situationen på grund av för lite information.
Dock kan din politiska bias stå i vägen.

Jag är visserligen registrerad demokrat men det behöver inte betyda att jag är ett stort fan av Hillary som person.  Däremot blir jag alltid irriterad på konspirationsteorier som är uppenbart absurda (nu säger jag uppenbart absurda eftersom jag som jag nämnde tidigare just läst om de två personer - jag har glömt namnet på dem men kan kolla upp det och återkomma - som är framstående konspirationsteoretiker som sprider såna här teorier för att skapa uppståndelse eller försöka vinna poäng åt Trump). 

Syrrans och mina gudföräldrar är vänner till paret Clinton respektive Trump. Säger inte vems gudföräldrar som är vän med vem dock. (Arg)


   
SvaraCitera
time
 time

Skepticdouche: Ber om ursäkt.

Och tack förresten! Det är ju såklart inte lätt att veta när vi inte känner varandra IRL.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Syrrans och mina gudföräldrar är vänner till paret Clinton respektive Trump. Säger inte vems gudföräldrar som är vän med vem dock. (Arg)

Anmäl

Citera

WHAT! Vilka/vem är trevligast? Eller det kanske inte är nåt dom diskuterar 


   
SvaraCitera

time: Hon har lunginflammation. Eller hade. Sen fick hon antibiotika och mådde bättre redan till kvällen. Vilken jäkla power att orka presidentkampanja trots att man har lunginflammation!

Det senaste är långt ifrån det enda som pekar på att allt inte står helt rätt till med Hillarys hälsa. Skall man tro de mailkonversationer som motvilligt släpptes så verkar hon lida av någon form av kronisk trötthet då hon tar tupplurar precis hela tiden. Hon har i princip alltid med sig någon form av sjukvårdare som alltid är nära, väldigt nära (mer eller mindre klänger på Hillary). 

Sen kanske det inte är något annat än att hon bara är allmänt hängig, vilket man säkert kan bli i hennes ålder om man inte tränar och kanske äter dåligt och har ett stressfullt jobb. Men hon undanröjer ju inte direkt alla spekulationer genom att tiga om det. 


   
SvaraCitera

detta val är verkligen pest elr kolera. aids elr cancer osv

bernie borde bli världsdiktatur.


   
SvaraCitera

lol, bill har tagit över kampanjen tillfälligt i Hs frånvaro. uuh, läs no one left to lie to av christopher hitchens så fattar ni vilket äckligt svin han är.


   
SvaraCitera

ser på fox news livestream av "slick willies" tal, bara arga smiley fladdrar förbi 😀


   
SvaraCitera
time
 time

Moongoose :

WHAT! Vilka/vem är trevligast? Eller det kanske inte är nåt dom diskuterar 

Alla är trevliga privat men det beror väl på vem man är också. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Alla är trevliga privat men det beror väl på vem man är också.

Ja det är ju klart. Får man fråga vad dom jobbar/jobbade med? Dina gudföräldrar


   
SvaraCitera

Moongoose : gudföräldrar

teologilärare


   
SvaraCitera

ne ba skoja, vet inte. tyckte bara att det var för kul för att låta bli.


   
SvaraCitera