Aviseringar
Rensa alla

Är hon intresserad?


Ämnesstartare

Hej! Jag har börjat prata och lärt känna en tjej och vi har skrivit till varandra ett tag. Vi var senast i fredags och det hände inget och vi var inte mer än 2 timmar eftersom vi båda skulle hem och packa till en cup vi båda skulle på. Under den tiden vi var satt vi vid älven och pratade. Hon verkade lite blyg och hade ögonkontakt ibland bara och det var när hon kollade lite försiktigt.

Under cupen så Träffades vi en gång ( en övernattning) och det var ungefär 20 minuter för jag var tvungen att vara inne en bestämd tid.
vi gick någonstans där vi fick vara ensamma och pratade om allt möjligt. Samma sak ögonkontakt mer nu men fotfarande kollade hon lite blygt och försiktigt.

Nu har vi bestämt att vi ska träffas på lördag så min frågor är.

1. kollar hon försiktigt för att hon är lite smått intresserad ändå? eller gör hon det för att det inte alls är kul att vara med mig.

2. Jag vill absolut mer än vänskap, så bör jag kyssa henne på lördag?

Svara så fort som möjligt och tack att ni vill läsa allt 😀

ps: Hon verkar i alla fall glad när vi är med varandra och när vi skriver


   
Citera

men hallå du skapa en sån här tråd förut
o i den svarade jag


   
SvaraCitera

Nej, det är hon inte.

Vad är hennes telefonnummer?


   
SvaraCitera

kyss henne!!


   
SvaraCitera

ta med en skön present som säger att du är en cool kille typ en uppstoppad hund?? tjejer gillar t ex chihuahuaor


   
SvaraCitera

Stoppa din penis i henne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kasta sand i hennes ögon! funkade för mig när jag gick på dagis


   
SvaraCitera

Hon verkar definitivt vara intresserad, men ta det lite lugnt. Lär känna henne lite bättre först. 🙂


   
SvaraCitera

pussa på henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SuperKakan:

kasta sand i hennes ögon!

Den funkar på mig. [blush]


   
SvaraCitera

Ingen av oss kan veta om hon gillar dig.
Visa intresse och se vad som händer, helt enkelt.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Dra ut den, titta på henne och fråga "Vad ska vi göra åt det här?" [bigsmile]

Eller så kan du ju bara försöka kyssa henne om du får ett läge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stephsnipple:

Den funkar på mig.

åhh bra att veta[blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej alla tack för att ni har svarat och forsätt gör det!

som ni kanske har märkt finns det fler utav den här tråden och det är för att jag har försökt att lägga upp det här och sedan blivit fel det typ kraschade (vad det stod i alla fall) och jag gjorde om det några gånger och samma sak hände, så igår när jag kollade så hade jag tydligen lagt ut 5 trådar av samma grej liksom. Så förlåt!!


   
SvaraCitera