Aviseringar
Rensa alla

Är hon intresserad...?


Ämnesstartare

Så jag börjat träffa en tjej, vi snackar dagligen och träffas lite då och då. Jag tycker verkligen om henne, dock lite osäker vad hon tycker om mig.

I och för sig är hon ganska blyg av sig, men det är alltid jag som tar kontakt med henne (via skype/sms/facebook).
Kan det vara så att hon inte är intresserad av mig, och svarar bara för att vara snäll?
Har ni varit i någon liknade situation och hur slutade de?

Tack för hjälpen 🙂

ÄNDRAT 2011-09-19 21:32

ÄNDRAT 2011-09-19 21:33


   
Citera

ontzz:

Har ni varit i någon liknade situation och hur slutade de?

morddömd


   
SvaraCitera

Du kan ju fråga henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Du kan ju fråga henne

joo, dock är jag också ganska blyg...
Något tips på hur jag ska fråga henne utan att göra det allt för pinsamt/smärtsamt vid ett nej?


   
SvaraCitera

ontzz:

joo, dock är jag också ganska blyg...
Något tips på hur jag ska fråga henne utan att göra det allt för pinsamt/smärtsamt vid ett nej?

fråga om hon vill komma hem till dig o chilla på en filmkväll typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

fråga om hon vill komma hem till dig o chilla på en filmkväll typ

Jo, hade tänkt något sånt, någon idé hur man ska smyga fram det, eller är det bara att gå rak på sak och hoppas på de bästa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ontzz:

gå rak på sak och hoppas på de bästa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får väl ta och bli så, skulle dock uppskatta tips på hur jag ska göra för att få det så lite pinsamt/konstigt som möjligt vid ett nej...


   
SvaraCitera

Tillåt mig ge dig en hjälpande hand genom att själv fråga om hon är intresserad av dig. Allt jag behöver är hennes telefonnummer.


   
SvaraCitera

Bara fråga om hon vill hitta på nåt, typ filmkväll. Om hon säger ja är hon intresserad annars är hon inte det, skulle jag tro. Och om hon svarar nej kan du ju säga lite skämtsamt typ "you can't blame a guy for trying!" och prata om nåt annat sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ontzz:

Får väl ta och bli så, skulle dock uppskatta tips på hur jag ska göra för att få det så lite pinsamt/konstigt som möjligt vid ett nej...

Eller så kan du köra något lite cheesy som om hon säger: Åh, skulle verkligen vilja se den där filmen/äta den där maten/gå till det där stället. Då säger du: åh, jag med [surprised] vi borde göra det någon dag! Håller hon med är hon intresserad, börjar hon prata om något annat är hon inte! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frågade henne om vi skulle göra något nu i helgen, dock var hon upptagen både fredag och lördag, funderar på att fråga om hon är sugen nu idag, men
vill inte verka för "på".
Kanske ska vänta tills senare i veckan / nästa helg?


   
SvaraCitera

x_marty:

Tillåt mig ge dig en hjälpande hand genom att själv fråga om hon är intresserad av dig. Allt jag behöver är hennes telefonnummer.

[love]

Ont: Nej vänta inte. Fråga!


   
SvaraCitera

Zapetta:

[love]

Saknar redan nu känslan av sitta på en matematiklektion och känna att den är helt oväsentlig, för allt jag vill är att få vara med den personen för just den stunden.

Så man vill ju inget hellre än att vara hjälpsam. [smile]


   
SvaraCitera

x_marty:

Så man vill ju inget hellre än att vara hjälpsam.

Saknar också, eller mattelektion skippar jag gärna men ah. Du fattar!


   
SvaraCitera