Aviseringar
Rensa alla

Är hon intresserad...?


tror man tjänar på att vara rätt rakt på sak och fråga det man undrar [smile]


   
SvaraCitera

Zapetta:

aknar också, eller mattelektion skippar jag gärna men ah. Du fattar!

Nej, för vi passade aldrig ihop. [smile]


   
SvaraCitera

x_marty:

Nej, för vi passade aldrig ihop.

Aww, men du kommer hitta någon som du gör det med


   
SvaraCitera

Zapetta:

Aww, men du kommer hitta någon som du gör det med

Ska jag vara ärlig mot mig själv så trivs jag praktiskt taget som singel, dessvärre ligger det en kittlande lockelse att bli tillsammans med någon igen. Samtidigt skulle det bli en rejäl omställning för mig, förstår du vad jag menar? Gillar inte riktigt heller att saker blir en vardag i mitt liv förutom få saker som jag sedan vant mig med och finner mig bekväm vid. [smile]


   
SvaraCitera

x_marty:

förstår du vad jag menar?

Yes I do. Nä man ska ta saker och ting som det kommer tycker jag, inte låsa sig vid något samtidigt som man inte ska rusha på.

x_marty:

Gillar inte riktigt heller att saker blir en vardag i mitt liv förutom få saker som jag sedan vant mig med och finner mig bekväm vid.

Nej det där kan vara lite påfrestande, att allting blir rutin så småningom. Men ah, finns ju sätt att motverka det [smile]


   
SvaraCitera

Zapetta:

, att allting blir rutin så småningom

Grease - Summer Nights
Sandy: We stayed out 'till ten o'clock. Tänk om de vore så lätt att imponera på en b-rud. [bigsmile]


   
SvaraCitera

x_marty:

Tänk om de vore så lätt att imponera på en b-rud.

Ja livet borde vara mer som på film [sad]


   
SvaraCitera

Zapetta:

Ja livet borde vara mer som på film [sad]

aamen visst sö! [smile]


   
SvaraCitera

x_marty:

aamen visst sö!

Du liknar ju joel så mycket så det är ju bara att köra [wink]


   
SvaraCitera

Zapetta:

Du liknar ju joel så mycket så det är ju bara att köra [wink]

Javisst, här finns det resurser flickor. [cute]


   
SvaraCitera

x_marty:

Javisst, här finns det resurser flickor.

Det enda som fattas är skägget [wink]


   
SvaraCitera

Zapetta:

Det enda som fattas är skägget [wink]

Kom tillbaka om ett år, då är jag FitForFight. Då har skägget börjat barra en aning, skulle jag tro.


   
SvaraCitera

x_marty:

Kom tillbaka om ett år, då är jag FitForFight. Då har skägget börjat barra en aning, skulle jag tro.

Gör mig inte galen, tack [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte ta och komma med en edit!

Snackade med henne nu i fredags (som tidigare var det jag som började konversationen), tog och frågade om hon ville hitta på nått kanske, bara chilla eller nått, visade sig att hon redan hade planer för hela helgen(hade tydligen varit och sett film med en annan kille)
Anyway, tog då och frågade för skojskull om hon ville göra nått i veckan kanske, men då hon svarade aldrig...
Sen har vi inte snackat sen dess, ärligt talat vet jag inte vad jag ska göra, om jag orkar mer...

Vad säger ni?


   
SvaraCitera