Aviseringar
Rensa alla

är hon intresserad?


Ämnesstartare

idag när ja satt på bussen så såg ja en jätte snygg tjej och våra blickar mötes. hon log och jag kunde se att hon ville ha snickers i fittan. så jag tog fram papper penna och en snickers jag hade på mig och skrev på papperet att hon kunde få smaka på min snickers om hon ville så ja skrev mitt nummer där ochså. sen så gjorde jag rulle av papperett och la snickersen där i och la i den i hennes jackas ficka när ja gick av bussen. detta va innan för timmar sen. tror ni hon inte har sätt den än eller kanske bara ätit snickersen utan att ringa. vad tror ni??


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

snälla hjälp 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror hennes puppa är allergisk mot nötter, likså min. Så tyvärr har ni ingen framtid tillsammans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallar inte seriöst haha


   
SvaraCitera
mynona

tror hon är mer för dajm än för snickers för att vara helt ärlig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snickers:
idag när ja satt på bussen så såg ja en jätte snygg tjej och våra blickar mötes. hon log och jag kunde se att hon ville ha snickers i fittan. 

HAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

                                Jätte Snygg                                                        Jättesnygg
j%C3%A4tte.jpgattachment.php?attachmentid=28295&d=1273


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
tror hon är mer för dajm än för snickers för att vara helt ärlig

varför tro du det?

s1cce:

HAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHA

vadå?

Xuzkie:
                                Jätte Snygg                                                        Jättesnygg
j%C3%A4tte.jpgattachment.php?attachmentid=28295&d=1273

hon såg nästan ut som tjejen där nere!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hallå hjälp mig här snälla hon har inte ringt idag häller!!!


   
SvaraCitera