Aviseringar
Rensa alla

Är hon intrsserad?


Ämnesstartare

Det är en tjej som helatiden hon ser mig flinar och tittar glatt och så, Hon har även försökt att åka samma hiss (i huset där min mormor bor). Men hissen var som vanligt trasig så hon gick därifrån...

Kan det vara nå intressesak erl äre bara nå annat, Hon verkar inte visa intresse på internet, Hon svara där sist för en månad sen, men sen är ju hon väldigt blyg, så hon kanske inte gillar internetkontakt..


   
Citera
Ämnesetiketter

Fråga henne. Vi kan inte veta.


   
SvaraCitera

En del tjejer beter ju sig bara allmänt flörtigt hela tiden...


   
SvaraCitera

Tjejer är häxor. Man vet aldrig.


   
SvaraCitera

Jag ler och ger inbjudande blickar mot alla. För mig betyder det ingenting alls utan e mer ett nöje i vardagen liksom 😀
Men börja säga "tja, läget?" när hon går förbi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon har ävven nämnt mitt namn till en annan av sina kompisarn engång!! typ "där är ....." och titta hela tiden...


   
SvaraCitera

Tar hon liksom mycket på dig typ rör vid din arm å så?


   
SvaraCitera

Hon kanske tycker att du ser rolig ut, ser du rolig ut?

Annars gillar hon nog dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon verkar typ gilla mig, men hon har aldrig tagit/rört mig. Vi känner knappt varann.. Bara snackat på skolan lite för ett tag sen.. Men hon tittar och flinar asmkt sisat månaden på skolan...

Och jag har normala kläder på mig, och ser väl normal ut...


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Hon verkar typ gilla mig, men hon har aldrig tagit/rört mig. Vi känner knappt varann.. Bara snackat på skolan lite för ett tag sen.. Men hon tittar och flinar asmkt sisat månaden på skolan...

Kolla om hon ler mycket åt andra också då..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det gör hon inte, så mkt.. fasktiskt..


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

det gör hon inte, så mkt.. fasktiskt..

satsa då om hon är nåt ha dvs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, hon är väl ok.. Hon är altså snäll och så, alla säger att hon nog är en av de snällaste dom varit med.. Jovisst, hon kanske ser lite annorlunde ut, altså lite större läppar än vanligt och så, Men hon är helt ok och söt tkr jag iafl.... Detdär lite annorlunda utséendet gör henne ännu sötare tkr jag..


   
SvaraCitera

Ok bra känns ju drygt att eventuellt skämma ut sig för nåt random luder..


   
SvaraCitera

du kan inte veta säkert vad hon tycker om dig förrän du frågat. så det är väl bara att ta sig i kragen och fråga även om det tar emot.


   
SvaraCitera