Aviseringar
Rensa alla

Är hon intrsserad?


Ämnesstartare

Jo, men jag har tidigare själv vart intresserad av en annan tjej som inte har så höga krav på hur man ska se ut (det är inte det man ska gå på egentligen). Hon säger nu "Duger du inte till mig, så kan du glömma att hon tkr att du duger"..

Det kanske är så att jag inte ska ha nå kärleksliv, trots att dendär som jag pratar om som flinar och så, verkar visa nå...........


   
SvaraCitera

Kör det är nästan bra om hon inte är för intresserad då brukar iaf jag tro att hon har nån form av baktanke eller konspiration på gång. Men jag kanske är lite paranoid...[shake]


   
SvaraCitera

Ingen kvinna vill någonsin frivilligt ha något att göra med det maskulina könet, alltså är hon en manshatande flata som är ute efter att krossa din själ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ltså det är inte hon som flianrsom säger så, Det är en annan som är dum mot mig..

hon som flinar verkar vara jättesnäll och trevlig, alla säger att hon är snäll och så..


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Ltså det är inte hon som flianrsom säger så,

Vad står det där? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"altså det är inte hon som flianr som säger så,"

ska det stå..


   
SvaraCitera

Flinar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Flinar

jos, det vart nå hettsskrivning där:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Flinar

jos, det vart nå hettsskrivning där:(


   
SvaraCitera

Dyslexi? Tänker då också på inledande inlägget..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, det har jag inte!!!!! Jag trycker bara lite snabbt på tangenterna!!:(


   
SvaraCitera

Ah ok!


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Det är en tjej som helatiden hon ser mig flinar och tittar glatt och så, Hon har även försökt att åka samma hiss (i huset där min mormor bor). Men hissen var som vanligt trasig så hon gick därifrån...

Om hon var nära på att åka samma hiss som dig så är det ett klart bevis på att hon är intresserad.


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

[tard]

[blush]


   
SvaraCitera