Aviseringar
Rensa alla

Är hon plastikopererad?


Ämnesstartare

Artie:

handlar inte om storleken utan om skinkornas konstiga klyvning mellan sig. har svårt att tänka mig att sätesmuskeln kan se ut så, men vem vet!

men... Låt säga att hon gjort implantat i röven men undrar hur hon skulle se ut utan - Hon ser naturligt kurvig ut tycker jag (brösten ser fake ut) och med tanke på hennes vader som ser större ut än många andras, hennes lår och hennes breda höfter så verkar det som hon mest ändrat brösten, ansiktet och kanske sprutat in ngt i skinkorna... Men det gör väl typ alla nu för tiden?
Sen har hon faktiskt stora överarmar eller har hon implantat i dem med?[crazy][crazy]

http://juliomarroquin.com/wp-content/plugins/wp-o-matic/cache/21766_celebs_only_...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cpum som alltid ska cpa sönder tills man f ur

21766_celebs_only_celebs_celebrity_4_1581.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får damp på er cpumare som inte tror man kan ha sådan kropp. hone kort, klart man ser bredare ut då[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

Sen har hon faktiskt stora överarmar eller har hon implantat i dem med?

en kvinnlig kafka:

får damp på er cpumare som inte tror man kan ha sådan kropp. hone kort, klart man ser bredare ut då

fast det sista citaten kanske inte riktade sig mot mig? iaf:

Artie:

handlar inte om storleken utan om skinkornas konstiga klyvning mellan sig.

Formen på sätesmuskeln vilket ger den ganska groteska klyftan mellan skinkorna gör att jag tror att röven är implantat. Det är ingenting man sprutar in, utan funkar som silikontuttar, alltså silikoninlägg med sätesmuskelform.
Det kan hända att hon är groteskt vältränad, men jag tror det snarare rör sig om implantat. Rövimplantat ser ofta ut så där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon bor i LA och är gift med en skitrik rappare, det är väl klart som fan att hon är opererad.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

Det kan hända att hon är groteskt vältränad, men jag tror det snarare rör sig om implantat. Rövimplantat ser ofta ut så där.

Mawns:

det är väl klart som fan att hon är opererad.

nej. hon har ("exakt") likadan kroppsbyggnad som jag har och är ungefär lika kort.
hon har själv sagt att hon inte opererat rumpan men däremot brösten när hon var 18.

(hittade informationen på hennes hemsida)

hade rätt från början[cool][bigsmile]

Nintendo:

Hittade bild före rövoperation.

men va? den är ju likadan:p på bild 1 ser hon "rakare" ut men rumpan putar mkt på bild nr 2 och har som vanligt stor rumpa. handlar om vinklar, kläder, ljus osv.

hon är inte opererad. vad är det som är svårt att förstå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

hon är inte opererad. vad är det som är svårt att förstå?

Bilden heter dock "coco-before-butt-implants.jpg"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Bilden heter dock "coco-before-butt-implants.jpg"

och? Källa på det, tack.

btw är jag också opererad isf? just asking. ser ju likadan ut förutom att hon är mer vältränad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

och? Källa på det, tack.

Källa på att filen heter så? [shake]

en kvinnlig kafka:

btw är jag också opererad isf?

Har ej sett din röv, men tvivlar på att du är det [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Källa på att filen heter så?

källa på att bilden är tagen innan operationen. hon har ju stor röv på den bilden också, fattar inte vad en operation skulle göra för skillnad[crazy]

obs. bortsett från att brösten är tillgjorda och bilden är redigerad så ser man att benen och höfterna "hänger ihop". det ser Naturligt ut.
hon har stora vader, lår och överarmar sedan smal midja. antaglien även små bröst. jag är ett levande exemplar på att hennes kropp är real

4560.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

källa på att bilden är tagen innan operationen.

Går omöjligt att bevisa [crazy][crazy][crazy]
men bara googla lite så hittar man typ: http://famousplastic.com/2010/06/30/cocos-butt-implant-scars/

osv osv osv. Förstår ej det hemska med att hon kan vara opererad. Har du någon källa på att hon INTE är opererad mer än att "hon skriver det på sin hemsida"? Det är ju minst lika icke trovärdigt som min källa där uppe[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Förstår ej det hemska med att hon kan vara opererad.

Det är väl inte "hemskt" men jag blir störd av att folk tror att man inte kan se bra ut utan att vara opererad och känd.

Nintendo:

Har du någon källa på att hon INTE är opererad mer än att "hon skriver det på sin hemsida"? Det är ju minst lika icke trovärdigt som min källa där uppe

Om jag påstår att hela min kropp är lik hennes (förutom brösten, magen, ansiktet och hennes längd) bevisar det att man Kan se ut osm hon gör utan att ha rövimplantat och det resulterar i att Om hon nu har gjort en sjukt onödig operation så finns det ändå folk ute i världen som ser exakt likadana ut - folk kan sluta hacka på henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

Det är väl inte "hemskt" men jag blir störd av att folk tror att man inte kan se bra ut utan att vara opererad och känd.

Fast hon ser ju inte bra ut [no-no]

en kvinnlig kafka:

förutom brösten, magen, ansiktet och hennes längd

Alltså bara rumpan, låren och armarna då? [cute]

en kvinnlig kafka:

bevisar det att man Kan se ut osm hon gör

Du ser ju inte ut som henne då, om det är massa saker som inte är lika [crazy]

en kvinnlig kafka:

folk kan sluta hacka på henne

[tard] Folk spekulerar i huruvida hon är opererad eller inte, hur är det att hacka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

hon har ("exakt") likadan kroppsbyggnad som jag har och är ungefär lika kort.

putar dina skinkor upp på ryggen så det blir ett veck mellan dem och rygg?
grattis isf


   
SvaraCitera