Aviseringar
Rensa alla

är huslig


Ämnesstartare

tvättar kläder idag, är inne på maskin nr 3
vill någon ha mig
kan tyvär inte laga mat eller hålla ordning
men är hungrig.


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

Jag kan laga mat om du tvättar. Har en del vittvätt som behöver tvättas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan få städa om du vill[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja kan allt, inom en begränsning[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag kan laga mat om du tvättar. Har en del vittvätt som behöver tvättas.

Jag kan både laga mat och tvätta, men jag är inte så bra på att städa. Har allsmäktige Åtta något förslag på en för detta ändamål lämplig individ (helst av kvinnligt kön) på UM, som alltså är villig att städa upp efter en grisig knarkare? Funderar nämligen på att väva samman det med min UM-raggning. Två flugor i en smäll, så till sägandes, he-he.


   
SvaraCitera
Åtta

hugrmunr:

Har allsmäktige Åtta något förslag på en för detta ändamål lämplig individ (helst av kvinnligt kön) på UM, som alltså är villig att städa upp efter en grisig knarkare?

Hmm... Förvisso är jag övertygad om att det bland UMs "kvinnliga" användare finns någon som är både drogliberal och villig att städa, men jag skulle nog ändå vända mig till Kärlek och Respekt istället. Där kan du vara säker på att åtminstone ett av dina krav uppfylls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan tvätta, laga mat och hålla ordning helt själv. Tack men nej tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Där kan du vara säker på att åtminstone ett av dina krav uppfylls.

Bra idé!


   
SvaraCitera

har kört två tvättar idag + dammsugit


   
SvaraCitera

Har diskat lite och stoppat saker i diskmaskinen med. Borde verkligen handla och fixa käk... [sad] Vill ej bli en Trevor Reznik i the Machinist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ameh, kom hit och bo då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shit, 3 maskiner redan kl 13 [tard] fast den kanske tvättar snabbt iofs, våran tar 90 minuter/tvätt [sad]

skulle behöva en städerska


   
SvaraCitera