Aviseringar
Rensa alla

Är inte detta konstigt? [MOD: Att jag är singel trots att folk säger att jag ser bra ut]


Ämnesstartare

Jag menar många människor, tjejer som killar har kommenterat och sagt att jag ser bra ut, söt, gullig osv. Även att jag verkar trevlig och rolig. Men trots detta så är jag singel. Är inte detta otroligt konstigt? Förvirrad Jag brukar undra på detta.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nä, det tror jag int. 


   
SvaraCitera

Tror inte det räcker med att man är trevlig för att någon ska vilja umgås med en mer än med någon annan. Inte så konstigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du har inte hittat den rätta ba = )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaga inte kärleken... låt den jaga dig = )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

folk säger inte saker för att de är sanna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

D1 kmr när d1 kmr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan väl ge komplimanger lite poff, utan att det ska betyda att man är intresserad av en?
Jag säger då mycket i mina dar, o inte är jag någon typisk "player."


   
SvaraCitera
Bakric

Du är väl helt enkelt en sådan personlighet som folk inte ser som givande i en närmre relation? Om man nu ska vinkla det hela lite cyniskt...
Sen om du enbart är ute efter att ligga så är det bara att läsa The Game och utöva lite svinaktig manipulation gentemot periferin^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara för att någon säger att du är snygg betyder det inte att det blir giftermål liksom. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är lätt att bli friendzonad med en sådan personlighet som de verkar tycka att du har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad exakt gör du för att lära känna tjejer?


   
SvaraCitera

En dag ser den rätta tjejen dig...


   
SvaraCitera

Nej. Är det inte konstigt att chips är gott men ändå köper inte alla chips varje dag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utseende är inte allt ^^


   
SvaraCitera