Aviseringar
Rensa alla

Är jag asexuell?


Ämnesstartare

Jag kan bli intresserad av andra, men jag är nästan helt ointresserad av sex. Porrfilmer, sexnoveller, intresserar mig inte nämnvärt heller, utan jag runkar mest av gammal vana. Jag har helt enkelt inget sexbehov. När jag haft flickvän, för de flesta verkar bli intresserade av mig, så har jag varit ganska ointresserad av att kyssas, jo, i början har det varit kul. Så. Även om jag kan bli kär eller gilla någon på ett mentalt plan, så stannar det bara där. Nu är jag singel så det är inget större problem, men man kan ju inte förväntas hitta en partner som även denne är helt ointresserad av sex? 🙁 Egetntligen vill man bara ha vänner som man tycker om, typ. Som man kan göra saker med utan att det ska "utvecklas" eller så på något sätt.

okej, ibland kan jag tända till, men det är så sjukt sällan och håller inte i sig länge.

kan tillägga att jag generellt har ganska låga behov gällande det mesta förutom musik, musik, filosofi och socialt umgänge. Älskar att sova också.

haha det här låter astragiskt.. och det är det, antar jag. men vad ska man göra? hur kan jag lösa detta? 🙁

Kan tillägga att jag är arton år.


   
Citera
Ämnesstartare

du har så här liten kuk va?:
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

du har så här liten kuk va?:

Nej, såhär stor:
Image


   
SvaraCitera

Tveklös:

men man kan ju inte förväntas hitta en partner som även denne är helt ointresserad av sex? 🙁

Man kan nog hitta det mesta, finns säkert flera tjejer som inte gillar sex heller.


   
SvaraCitera

your life is ruined. [n]


   
SvaraCitera

Jag är exakt likadan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samma här. Du måste inte satsa på sexuelitet och kärlek istället för du kan njuta av livet. Skit i de andra. Sexualitet är inte så viktigt, tro mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

Jag är exakt likadan.

Hur gör du då?

Spökplumpen:

Sexualitet är inte så viktigt, tro mig.

För de flesta verkar ändå allt kretsa kring sex. För att kunna anses som normal måste man ju som kille vara kåt hela tiden, o.s.v.


   
SvaraCitera

Tveklös:

Hur gör du då?

Hatar mänskligheten.

Känner du njutning? Jag har inte gjort det på åtta år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tveklös:

Nej, såhär stor:

det va inte många centimeter på min skärm [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tveklös:

Jag kan bli intresserad av andra, men jag är nästan helt ointresserad av sex

Precis så känner jag också. Jag sku aldrig vilja ha sex med den jag är kär i, men kyssar och mys har jag inget emot. Den enda frågan jag själv hela tiden funderar på är hur ska jag förklara det här för hon jag är ihop med och hur hon kommer att reagera på saken. Därför har jag dock valt att leva ett singelliv istället.... så länge som möjligt så att säga.


   
SvaraCitera

Sök hjälp?


   
SvaraCitera

isola:

Sök hjälp?

Nej, vi (jag och ts) är övermänniskor.


   
SvaraCitera

Asexuella människor tycker om sig själva alldeles för mycket för att intressera sig för nån annan [party]


   
SvaraCitera

Asexuell/låg sexdrift/deppig.

Tillhör skaran. Det är sweet, ett kroppsbehov mindre att bry sig om.


   
SvaraCitera