Aviseringar
Rensa alla

Är jag bi eller är det hormonspöken?


Ämnesstartare

Hej jag är 14 år och har börjat fundera för andra gången i mitt liv om jag är bi eller bög.

Bara för att få det klart, jag tycker tjejer är det snyggaste som finns och älskar tjejer.

Jag skulle aldrig tänka mig kunna ha sex med en kille inte ens pussa en!
Jag får inte stånd av nakna killar,inte i duschen eller på bilder.

Men jag gillar shemale porr och ibland bög porr, jag har visa fantasier om såna saker men mest för att den känns förbjudet, jag blev orolig för ungefär 4 dagar sen och gången innan det var i Juni förra året, kan det vara hormonerna?

Jag har också hört att om man kollar på mycket porr och sånt så kan man leta efter nya saker man gillar inom sex världen.

Jag har kollat på shemale och bög porr och jag tycker det är äckligt med 2 killar men av nån sjuk anledning tänder jag på det.

Jag kollar mycket på lesbiskt och det gillar jag mycket men jag har svårare att få upp den då om det inte är amatör porr då.

Det känns precis som förra gången jag var orolig och det gick över efter nån vecka, kan det vara hormonerna?

Jag kan tillägga att jag har aldrig ens varit kåt på en kille i verkligheten utan bara på tjejer och jag har bara varit kär i tjejer också.


   
Citera

tror alla någon gång i sitt liv funderar lite på det där.

tror dock du svarar på din egen fråga:

FenderSpelaren:

Jag kan tillägga att jag har aldrig ens varit kåt på en kille i verkligheten utan bara på tjejer och jag har bara varit kär i tjejer också.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

tror alla någon gång i sitt liv funderar lite på det där.

Det är normalt i din ålder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FenderSpelaren:

Jag kan tillägga att jag har aldrig ens varit kåt på en kille i verkligheten utan bara på tjejer och jag har bara varit kär i tjejer också.

Du verkar bara förvirrad.
Om du bara emetionellt drar dig till tjejer så är det tjejer du gillar.
Annars kanske du gillar manhaftiga tjejer?


   
SvaraCitera

spöken


   
SvaraCitera

FenderSpelaren:

Jag kollar mycket på lesbiskt och det gillar jag mycket men jag har svårare att få upp den då om det inte är amatör porr då.

VBafan snackar ud om, du är inte bi eller bög. DU är ûbermanlig!!!!! En riktig karlakarl e du, kan det bli manligare än att tända på 2 kukar liksom?!

Dold text: Du är bi, acceptera det, kämpa inte emot dina egna lustar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seriösa svar skulle ju vara kul. Sen så "tänder" jag inte riktigt på det utan jag tycker det är äckligt såvida det inte är shemale porr, det är bara att kuken säger annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar inte straight porr så mkt för då tycker jag killen är äcklig.


   
SvaraCitera

Hormonspöket.


   
SvaraCitera

Sexualitetspöket.


   
SvaraCitera

Spöket.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Tänk inte så mycket på det nu. Det spelar väl inte så pass stor roll än? 🙂 För några är det så det börjar när de inser att de är bi/homo, och att de tidigare bara tänt, som homo, på lesbisk porr för att man tycker tanken av sex är upphetsande. För några är det på grund av att de är nyfikna/hormoner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men alltså jag känner mig osäker och orolig efter som jag tycker män är rätt äckliga i sexuellt sätt, en sak som har varit jobbig är att jag är små kåt 24/7 dom senaste dagarna och så kommer det nån tanke som är gay/bi och jag får ofrivilligt stånd ;(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I går natt så kollade jag på bilder av tjejer och då gick det hur bra som helst, men alltså jag tycker inte killar är snygga medans jag tycker tjejer är skit snygga, straight porren gillar jag som sagt inte för då blir jag avtänd av killen, men alltså förra veckan var det inte alss så här utan då fick jag rå bångs när jag fantiserade om en tjej i klassen men när jag gör det nu så går det inte ;( är det för att jag är orolig?


   
SvaraCitera