Forumet - Är jag bisexuell?

Är jag bisexuell?

4914 1 31
Hej! Jag har ett ganska jobbigt problem! Jag har alltid blivit kär i tjejer och kåt i dom. men när jag var runt 11 år så började jag bli lite kåt i killar. det blev mer och mer. hade en flickvän som jag älskade att mysa med och kyssa. Men vi har gjort slut. jag tycker om tanken av att ligga och hångla med en tjej! Men inte ha sex. Jag är bara 13 år och en kille. så har all tid i världen av att grunna detta. Jag blir så himla kåt i killar när jag kollar bögporr. men brukar ibland också kolla på straight porr men tycker lebb porr har blivit tråkigt eftersom jag glodde på det riktigt mycket. Jag vet inte ifall jag vill ha sex med en kille på riktigt. Bara fantiserar. hade kunnat ha sex med tjejer med, men jag blir inte kåt längre. är det för att de har blivit lite uttjatat eller? kommer jag bli det sen igen tror ni? jag känner mig inte som en bög eftersom jag fortfarande gillar tjejer. När jag kollar bögporr och runkar så när jag får utlösning så blir jag lite illamående efteråt och ångrar att jag liksom kollade på det, men ändå inte. så..är jag bisexuell tror ni? (vill ha en fru och barn som vuxen) jag gillar inte slampiga tjejer, mest liksom lite "vanliga" tjejer. Tacksam för svar! [smile]

Spana också in:

Okej, asså just nu har jag börjat tröttna på killar och får typ inte stånd längre på dessa två dagarna. Inte på tjejer heller. Jag vill hitta den rätta tjejen för mig, men vill inte ha sex. Inte med killar heller för den delen. Skolsköterskan på min skola sa innan det blev sommarlov att jag var i puberteten så det kanske är därför det håller på såhär. Så tror du detta har med puberteten att göra? [rolleyes]
tänkte samma tankar som dig i den där åldern. Jag testade mig fram, har haft sex med både tjej och kille, och kände sedan vad jag föredrog. Låt dej testa dej fram, du kommer att märka hur du ligger till när du blir äldre och har samlat på dej mer erfarenhet. Ingen ide att oroa dig över detta nu, du är som sagt bara 13 och jag kan väl knappas tro att du vill ha fru och barn nu.[wink]
Okej tack för att du svarade! [smile] Hur ska jag kunna ha sex med en tjej då när jag inte är intresserad av att ha sex med tjej längre? [sad] alla dessa frågor jag frågar mig varje dag.. men vill inte ha en pojkvän!! vill hellre ha en tjej. Jag känner liksom att jag kan pussa tjejer och hångla med tjejer. men inte mer än det! Men orkar knappt bry mig mer.får väl se vad som händer framöver. bisexuell kan jag va känner jag men inte homosexuell för jag vill inte det. har inget emot dom men vill inte va det själv! [crazy]
Har du haft sex med en tjej då? det går nog att ha sex med en tjej man är kär i, fast man måste ju få upp stånd isf. det kanske är jätteskönt eller så kanske man tycker det är hemskt [crazy] vill iaf förlora oskulden med en tjej känner jag. tror jag är bi. kanske kommer testa ha sex med killar senare i livet. man måste ju testa på innan man dör! [smile]
Asså tänk inte så mycket på vad du gillar och inte gillar... Jag var också sån i början. Blev askåt på tjejer, men hade samtidigt hela tiden en tanke av att jag gillade killar..

I mellanstadiet blev det typ samma grej, började gilla killar mer och mer och tjejer allt mindre. Nu är gillar jag mest bara killar, blir bara tänd på det, blir aldrig tänd på tjejer längre typ... Hade dock en tjej för ett halvår sen, visst det var ju mysigt att pussas osv, men blev aldrig kåt på henne lixom.

Men om du nu blir kåt på killar so what [smile]? Tänk inte så mycket på det, ta det som det är.

Själv så är har jag en kille nu, har aldrig varit så kär förut som jag är i honom [smile]
Okej! tror du att jag håller på att bli bög eller? [chocked] tror faktiskt jag är bisexuell..ibland känns det som jag är helt bög men ibland får jag liksom små kickar i kroppen att jag vill springa ut och kyssa en tjej och bli ihop med henne men sen tänker jag på sex med henne och då bara försvinner det. Och jag vill inte ha sex med en kille påriktigt tror jag inte. har börjat tröttna lite och idag när jag onanerade lite åt snygga killar så bara tänkte jag: nej jag vill inte detta mer och sökte upp bilder på snygga tjejer istället. Fick inte stånd men när jag börjar onanera lite så får jag det och jag hade gärna velat hångla och "slicka" henne men kanske inte direkt ha sex..[wink] men tror jag kommer hitta en tjej jag gillar nån vacker dag hoppas jag!
Alltså, neej du håller inte på att bli 'bög'' sådär men du verkar ju vara lite intresserad av både tjejer och killar? Alltså det är ju inte ett dugg fel med det, bara bra lixom [smile]

Men du verkar ändå försöka övertyga dig själv att du inte är intresserad av killar och lixom försöker intala dig själv att tjejer är din grej. Men tänk inte så mkt på det, om du gillar att runka till snygga killar så gör det då ? Är ju ba bra lixom, du får du ju dubbelt så mkt utav det att både gilla tjejer och killar [bigsmile]

Asså jag höll oxå på så i början, försökte intala mig att jag bara var intresserad av tjejer och så satt jag o tvångs kolla lebb porr fast jag njöt inte riktigt. Tar en tid att lixom smälta in tanken det där med killar osv. Men aa, runka till det du känner för och tänk inte så mkt mer på det [smile]
Okej.. jag vill inte ha sex med en kille på riktigt aldrig!! usch vad äckligt! Jag blir så jävla kåt i bögporr så är det. men efteråt mår jag så jävla illa. jag vill hellre ha fina tjejer. såg en film här om dagen. då kom en vild sex scen med en kille och tjej, när de hånglade blev jag så himla sugen på att hångla med en tjej och bara ligga och mysa. så tänkte jag att hångla med en kille och det vill jag med. men inte ha ett förhållande med en kille. så jag ser mig själv som bisexuell. men mår så jävla dåligt. få utlösning på bögar. få stånd på bögporr. Vad hände med de vackra tjejerna? är så ledsen och illamående just nu. runkade nyss åt bögporr. känns som jag ska spy. JAG KOMMER INTE KUNNA FÅ BARN JU!! [cry] det känns förjävligt. vill ju ha sex med den perfekta tjejen!!!!!!!!!!! snälla hjälp mig!! svara!! Jag är väl inte bög? för vill inte ha sex med killar egentligen! JAG VILL HA EN VACKER TJEJ SOM ÄLSKAR MIG SOM JAG ÄR! EN TJEJ SOM ÄR SPECIELL. SOM JAG KAN KRAMA OCH KYSSA NÄR HON ÄR LEDSEN. vill bara dö nu.. allt är borta. ingen fattar hur jag känner. jag är ju inte bög! för skulle inte ha en pojkvän eller något jag spyr!! hallå säg vad jag ska göra? ska jag kunna få stånd och ha sex med tjejer? ska jag kunna få barn [cry] SVARA!! riktigt behov av hjälp..självmordstankar!! [cry][cry]
Lugna dig! Du tänker för mycket på det hela och du tillåter dig nog inte att känna efter riktigt, vilket gör dig förvirrad... Jag hade nästan exakt samma tankar för något år sen, du är inte ensam! Jag trodde jag var lesbisk och jag gick runt och tänkte på det så fort jag såg någon tjej som såg bra ut. Sen insåg jag att jag är jag och jag tänker inte säga att jag är bi, hetero eller gay, för inget av det stämmer in på mig och kanske inte dig heller! Man blir förhoppningsvis kär i personen, inte könet! Så även om du skulle komma fram till att du mestadels tänder på killar är det mycket möjligt att du senare hittar någon tjej som du gillar. (Därav kommer du kunna få barn i framtiden;))

Om du vill finna lugn så måste du lära dig att acceptera dig själv. :) Om det hjälper så kan jag säga att jag kan titta på porr där personerna är två tjejer/två killar och tända på det trots att jag i verkligheten vill ha en kille. :)