Aviseringar
Rensa alla

Är jag bisexuell?


Ämnesstartare

Hej! Jag har ett ganska jobbigt problem! Jag har alltid blivit kär i tjejer och kåt i dom. men när jag var runt 11 år så började jag bli lite kåt i killar. det blev mer och mer. hade en flickvän som jag älskade att mysa med och kyssa. Men vi har gjort slut. jag tycker om tanken av att ligga och hångla med en tjej! Men inte ha sex. Jag är bara 13 år och en kille. så har all tid i världen av att grunna detta. Jag blir så himla kåt i killar när jag kollar bögporr. men brukar ibland också kolla på straight porr men tycker lebb porr har blivit tråkigt eftersom jag glodde på det riktigt mycket. Jag vet inte ifall jag vill ha sex med en kille på riktigt. Bara fantiserar. hade kunnat ha sex med tjejer med, men jag blir inte kåt längre. är det för att de har blivit lite uttjatat eller? kommer jag bli det sen igen tror ni? jag känner mig inte som en bög eftersom jag fortfarande gillar tjejer. När jag kollar bögporr och runkar så när jag får utlösning så blir jag lite illamående efteråt och ångrar att jag liksom kollade på det, men ändå inte. så..är jag bisexuell tror ni? (vill ha en fru och barn som vuxen) jag gillar inte slampiga tjejer, mest liksom lite "vanliga" tjejer. Tacksam för svar! [smile]


   
Citera

sluta analysera å hålla på du är ju bara 1 barn!


   
SvaraCitera

Ja, det är du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, jag tycker inte det är så jobbigt att va det men vill inte vara homo. Men asså varför tänder jag inte sexuellt på tjejer mer? det är väldigt jobbigt :S


   
SvaraCitera

anonym12345678:

Okej, jag tycker inte det är så jobbigt att va det men vill inte vara homo. Men asså varför tänder jag inte sexuellt på tjejer mer? det är väldigt jobbigt :S

Antagligen för att du tänder mest på killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, asså just nu har jag börjat tröttna på killar och får typ inte stånd längre på dessa två dagarna. Inte på tjejer heller. Jag vill hitta den rätta tjejen för mig, men vill inte ha sex. Inte med killar heller för den delen. Skolsköterskan på min skola sa innan det blev sommarlov att jag var i puberteten så det kanske är därför det håller på såhär. Så tror du detta har med puberteten att göra? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänkte samma tankar som dig i den där åldern. Jag testade mig fram, har haft sex med både tjej och kille, och kände sedan vad jag föredrog. Låt dej testa dej fram, du kommer att märka hur du ligger till när du blir äldre och har samlat på dej mer erfarenhet. Ingen ide att oroa dig över detta nu, du är som sagt bara 13 och jag kan väl knappas tro att du vill ha fru och barn nu.[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej tack för att du svarade! [smile] Hur ska jag kunna ha sex med en tjej då när jag inte är intresserad av att ha sex med tjej längre? [sad] alla dessa frågor jag frågar mig varje dag.. men vill inte ha en pojkvän!! vill hellre ha en tjej. Jag känner liksom att jag kan pussa tjejer och hångla med tjejer. men inte mer än det! Men orkar knappt bry mig mer.får väl se vad som händer framöver. bisexuell kan jag va känner jag men inte homosexuell för jag vill inte det. har inget emot dom men vill inte va det själv! [crazy]


   
SvaraCitera

Du är nog bisexuell, som jag. Känner precis samma sak, är fortfarande inte helt 100 på det, men nästan! Känner också att jag skulle kunna hångla med en tjej,inte mer... Skriv gärna till mig om du vill[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du haft sex med en tjej då? det går nog att ha sex med en tjej man är kär i, fast man måste ju få upp stånd isf. det kanske är jätteskönt eller så kanske man tycker det är hemskt [crazy] vill iaf förlora oskulden med en tjej känner jag. tror jag är bi. kanske kommer testa ha sex med killar senare i livet. man måste ju testa på innan man dör! [smile]


   
SvaraCitera

Har inte haft det [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill du det då? [crazy]


   
SvaraCitera

Maybe [crazy] Såg nu att det står A (annat) på mitt kön, men det ska stå P (pojke) Vet inte vad som blev fel [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej! när jag tänker på tjejer så brukar jag få ont i huvudet? det är jättejobbigt och blir uttråkad. vill verkligen inte va bög. det känns som jag vill ha en kille när jag egentligen inte vill det.. asså vad fan ska jag göra? [cry]


   
SvaraCitera

Pröva att ha sex med en kille o pröva hur det är?


   
SvaraCitera