Aviseringar
Rensa alla

Är jag bisexuell?


Asså tänk inte så mycket på vad du gillar och inte gillar... Jag var också sån i början. Blev askåt på tjejer, men hade samtidigt hela tiden en tanke av att jag gillade killar..

I mellanstadiet blev det typ samma grej, började gilla killar mer och mer och tjejer allt mindre. Nu är gillar jag mest bara killar, blir bara tänd på det, blir aldrig tänd på tjejer längre typ... Hade dock en tjej för ett halvår sen, visst det var ju mysigt att pussas osv, men blev aldrig kåt på henne lixom.

Men om du nu blir kåt på killar so what [smile]? Tänk inte så mycket på det, ta det som det är.

Själv så är har jag en kille nu, har aldrig varit så kär förut som jag är i honom [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej! tror du att jag håller på att bli bög eller? [chocked] tror faktiskt jag är bisexuell..ibland känns det som jag är helt bög men ibland får jag liksom små kickar i kroppen att jag vill springa ut och kyssa en tjej och bli ihop med henne men sen tänker jag på sex med henne och då bara försvinner det. Och jag vill inte ha sex med en kille påriktigt tror jag inte. har börjat tröttna lite och idag när jag onanerade lite åt snygga killar så bara tänkte jag: nej jag vill inte detta mer och sökte upp bilder på snygga tjejer istället. Fick inte stånd men när jag börjar onanera lite så får jag det och jag hade gärna velat hångla och "slicka" henne men kanske inte direkt ha sex..[wink] men tror jag kommer hitta en tjej jag gillar nån vacker dag hoppas jag!


   
SvaraCitera

Alltså, neej du håller inte på att bli 'bög'' sådär men du verkar ju vara lite intresserad av både tjejer och killar? Alltså det är ju inte ett dugg fel med det, bara bra lixom [smile]

Men du verkar ändå försöka övertyga dig själv att du inte är intresserad av killar och lixom försöker intala dig själv att tjejer är din grej. Men tänk inte så mkt på det, om du gillar att runka till snygga killar så gör det då ? Är ju ba bra lixom, du får du ju dubbelt så mkt utav det att både gilla tjejer och killar [bigsmile]

Asså jag höll oxå på så i början, försökte intala mig att jag bara var intresserad av tjejer och så satt jag o tvångs kolla lebb porr fast jag njöt inte riktigt. Tar en tid att lixom smälta in tanken det där med killar osv. Men aa, runka till det du känner för och tänk inte så mkt mer på det [smile]


   
SvaraCitera

Du kan bah själv veta om du e de men ta de chill lixom de e lixom inge fel om du e de! [smile] Mer o välja mellan [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej.. jag vill inte ha sex med en kille på riktigt aldrig!! usch vad äckligt! Jag blir så jävla kåt i bögporr så är det. men efteråt mår jag så jävla illa. jag vill hellre ha fina tjejer. såg en film här om dagen. då kom en vild sex scen med en kille och tjej, när de hånglade blev jag så himla sugen på att hångla med en tjej och bara ligga och mysa. så tänkte jag att hångla med en kille och det vill jag med. men inte ha ett förhållande med en kille. så jag ser mig själv som bisexuell. men mår så jävla dåligt. få utlösning på bögar. få stånd på bögporr. Vad hände med de vackra tjejerna? är så ledsen och illamående just nu. runkade nyss åt bögporr. känns som jag ska spy. JAG KOMMER INTE KUNNA FÅ BARN JU!! [cry] det känns förjävligt. vill ju ha sex med den perfekta tjejen!!!!!!!!!!! snälla hjälp mig!! svara!! Jag är väl inte bög? för vill inte ha sex med killar egentligen! JAG VILL HA EN VACKER TJEJ SOM ÄLSKAR MIG SOM JAG ÄR! EN TJEJ SOM ÄR SPECIELL. SOM JAG KAN KRAMA OCH KYSSA NÄR HON ÄR LEDSEN. vill bara dö nu.. allt är borta. ingen fattar hur jag känner. jag är ju inte bög! för skulle inte ha en pojkvän eller något jag spyr!! hallå säg vad jag ska göra? ska jag kunna få stånd och ha sex med tjejer? ska jag kunna få barn [cry] SVARA!! riktigt behov av hjälp..självmordstankar!! [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lugna dig! Du tänker för mycket på det hela och du tillåter dig nog inte att känna efter riktigt, vilket gör dig förvirrad... Jag hade nästan exakt samma tankar för något år sen, du är inte ensam! Jag trodde jag var lesbisk och jag gick runt och tänkte på det så fort jag såg någon tjej som såg bra ut. Sen insåg jag att jag är jag och jag tänker inte säga att jag är bi, hetero eller gay, för inget av det stämmer in på mig och kanske inte dig heller! Man blir förhoppningsvis kär i personen, inte könet! Så även om du skulle komma fram till att du mestadels tänder på killar är det mycket möjligt att du senare hittar någon tjej som du gillar. (Därav kommer du kunna få barn i framtiden;))

Om du vill finna lugn så måste du lära dig att acceptera dig själv. 🙂 Om det hjälper så kan jag säga att jag kan titta på porr där personerna är två tjejer/två killar och tända på det trots att jag i verkligheten vill ha en kille. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack..det där svaret hjälpte verkligen 🙂
Hur gammal är du? men jag är orolig att jag ska bli helt gay..men det tror jag inte. Du har rätt, jag blir kär i personligheten. hade en tjej för ett tag sedan och gillade henne för den hon var och gillade att pussas med henne. (kollade på bögporr samtidigt som jag var ihop med henne) [cute] men man vill ju gärna helst kalla sig för något. och jag har typ accepterat mig själv som bi men kommer inte göra det som gay. svara gärna igen tack! [smile]


   
SvaraCitera

anonym12345678:

Okej! när jag tänker på tjejer så brukar jag få ont i huvudet? det är jättejobbigt och blir uttråkad. vill verkligen inte va bög. det känns som jag vill ha en kille när jag egentligen inte vill det.. asså vad fan ska jag göra?

Precis samma sak för mig... vill träffa nån, men ändå inte. Vet inte heller vad jag ska göra. Om man är född bi/gay så är man. Kan inte ändras påt'. Jag tror att det finns fler som känner som är som du i tex. din skola, men inte vill berätta det... Tycker själv det känns jobbigt, men samtidigt inte. Du får gärna snacka med mig om du vill [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej....vill inte ha en kille ens egentligen! men det känns så..och jag var inte född gay för jag har alltid gillat tjejer. ifall du vill starta ett förhållande eller nåt så är jag inte intresserad av att skriva med dig för du är en kille. Och jag vill inte ha någon kille tyvärr. vill inte ha något.


   
SvaraCitera

Chilla lite och tänk inte så mycket på vad du är. Du är vad du är, och du kan varken ändra på det och ingen annan kan veta vad du är! Du tänker som sagt för mycket på det vilket gör att du får panik och ångest, har själv varit i det stadiet innan jag började acceptera allt. Fast det betyder inte att du också kommer bli gay. Hur gammal är du? Grupptryck i skolan om att det är fel med att vara det är ganska vanligt...

Men chilla med livet och gör det du har lust för i stunden![cheers]


   
SvaraCitera

anonym12345678:

Okej....vill inte ha en kille ens egentligen! men det känns så..och jag var inte född gay för jag har alltid gillat tjejer. ifall du vill starta ett förhållande eller nåt så är jag inte intresserad av att skriva med dig för du är en kille. Och jag vill inte ha någon kille tyvärr. vill inte ha något.

Vill inte jag heller... skrev ju det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej. jag är 13 år detta började ungefär vid 11 års åldern.-är inte dugg intresserad av tjejer längre inte killar heller. jag vet inte vad jag vill ha och vad jag är! det känns som jag vill ha killar men det vill jag fan inte! jag tänker inte acceptera mig som gay. bara som bisexuell. jag gråter hela dagarna. medans mina killkompisar pratar om snygga tjejer. det är så jobbigt. jag får väl leva utan kärlek och sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej. jag är 13 år detta började ungefär vid 11 års åldern.-är inte dugg intresserad av tjejer längre inte killar heller. jag vet inte vad jag vill ha och vad jag är! det känns som jag vill ha killar men det vill jag fan inte! jag tänker inte acceptera mig som gay. bara som bisexuell. jag gråter hela dagarna. medans mina killkompisar pratar om snygga tjejer. det är så jobbigt. jag får väl leva utan kärlek och sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alex981014:

Vill inte jag heller... skrev ju det!

aha. sorry. trodde du var intresserad utav mig.


   
SvaraCitera

anonym12345678:

aha. sorry. trodde du var intresserad utav mig.

Gör inget!


   
SvaraCitera