Aviseringar
Rensa alla

Är jag bög?


Ämnesstartare

Min storebror som är 17 hade en fest i vårt hus med sina polare och det kom ganska mycket folk.

Dem krökade ganska mycket och några av hans polare bjöd mig på cider och sprit så jag blev ganska full. Senare när alla skulle gå var det några av min brors polare som inte pallade åka hem för det var mitt i natten och svinkallt ute, och en av dem frågade om han kunde dela säng med mig och jag sa ok.

När vi hade gått och lagt oss började han smeka och ta på mig, först blev jag rädd men jag fick stånd ganska snabbt, sen kysste han mig och vi hade sex. Jag var upphetsad som fan och typ darrade i hela kroppen och även om det gjorde lite ont var det skönt med.

Dagen efter när vi vaknade sa han att det bara var en fylle grej och han inte var bög och att jag inte skulle säga nått till min bror, sen drog han. Jag kände mig typ helt tom och ba "jaha?". Är jag bög nu?


   
Citera
Ämnesetiketter

Bi kanske? Det vet väl mest du själv.


   
SvaraCitera

Kotten:

Är jag bög nu?

Nej. Det är ganska vanligt att heterosexuella killar testar den andra planhalvan ibland. Killar kan t.ex. inte styra sitt stånd: våra snoppar reagerar på smekningar och stimulans oavsett om vi vill eller inte. Dessutom är du ganska ung. Då är det ännu vanligare att man 'leker' med varandra. Det är lite tabu att prata om, men många exprimenterar en hel del i början av tonåren - och ofta då med kompisar av samma kön eftersom de är mest tillgängligt.

Alternativt kanske du är bisexuell, men i övrigt mest intresserad av tjejer. Det viktigaste är att du hade trevligt. Och att du inte har ångest över det: ni har inte gjort något fel utan bara råkat bli kåta samtidigt i samma säng, liksom.

Bög är du om du bara känner dig sexuellt intresserad av killar som kille. Bisexuell är du om du känner dig sexuellt intresserad av båda könen. Heterosexuell om du bara är intresserad av motsatt kön. När det kommer till kritan så bestämmer du själv vad du vill definiera dig som: det finns bögar som kan tycka tjejsex är okay en gång varje blå måne, och heterosexuella som ibland har fyllesex med killar. Vissa vägrar definiera sig öht.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror det är ett troll vi har att göra med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

Bi kanske? Det vet väl mest du själv.

asså jag har ju kollat in andra killar och så, typ vilka som är snygga och klär sig snyggt, men jag har aldrig blivit kåt på en kille..

Hampie:

Alternativt kanske du är bisexuell, men i övrigt mest intresserad av tjejer. Det viktigaste är att du hade trevligt. Och att du inte har ångest över det: ni har inte gjort något fel utan bara råkat bli kåta samtidigt i samma säng, liksom.

vadå, så det är typ normalt att testa att ha sex med en annan kille och jag behöver inte alls vara bög? men alltså hur kan jag tycka att det var skönt om jag inte är bög? alla brukar ju typ spy när man pratar om bögsex, men det kändes ganska bra juh.

sen min brors polare.. är han bög då? är det normalt att ha sex med andra killar när man är17år om man inte är bög? dessutom verkade han ganska säker på vad han gjorde och verkade inte alls nervös, han var typ lugn hela tiden och viskade åt mig att ta det lugnt och slappna av.

och är det normalt att bara dra efter? jag känner mig ju lite utnyttjad kan jag säga, och jag kan ju inte prata med nån om det heller. skall jag ringa han som knullade mig eller bara skita i det?

noboundaries1:

tror det är ett troll vi har att göra med

troll kan du vara själv. du vet ingeting om mig eller mitt liv så kan inte du bara vara tyst? tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kotten:

asså jag har ju kollat in andra killar och så, typ vilka som är snygga och klär sig snyggt, men jag har aldrig blivit kåt på en kille..

jag är bisexuell. men blir aldrig kåt på killar. men att ha sex med en kille är jätte skönt :D. men har blivit kär i killar. det är det som gör att jag klassar mig själv som bisexuell.

Kotten:

ög? dessutom verkade han ganska säker på vad han gjorde och verkade inte alls nervös, han var typ lugn hela tiden och viskade åt mig att ta det lugnt och slappna av.

låter iaf som om han va bög :).

Kotten:

jag känner mig ju lite utnyttjad kan jag säga, och jag kan ju inte prata med nån om det heller. skall jag ringa han som knullade mig eller bara skita i det?

skulle okcså känt mig utnyttjad. vet inte om du ska ringa honom. ta det lugnt ett tag o ta reda på vad du själv vill. kommer du på att du vill göra det igen och att det inte är några problem så kan du väl ringa honom :).

men antagligen nekar han sin homosexuallitet... så kan bli lite jobbigt när du väl ringer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

jag är bisexuell. men blir aldrig kåt på killar. men att ha sex med en kille är jätte skönt :D. men har blivit kär i killar. det är det som gör att jag klassar mig själv som bisexuell.

vad är det för krav som inte uppfylls om du har sex med en tjej men som tillfredsställ med en kille? knulla i röven kan du göra på en tjej också, hon kan även suga kuk. dessutom har tjejer ett extra bonus som inte killar har, d.v.s. fittan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säkert[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kotten:

Är jag bög nu?

Enligt mig är "bög" en stämpel som bara man själv kan sätta på sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

jag är bisexuell. men blir aldrig kåt på killar. men att ha sex med en kille är jätte skönt

[confused]


   
SvaraCitera

Kotten:

Dagen efter när vi vaknade sa han att det bara var en fylle grej och han inte var bög och att jag inte skulle säga nått till min bror, sen drog han. Jag kände mig typ helt tom och ba "jaha?". Är jag bög nu?

Jag skulle ha blivit rädd om någon random dude börja tafsa på mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

jag är bisexuell. men blir aldrig kåt på killar. men att ha sex med en kille är jätte skönt :D. men har blivit kär i killar. det är det som gör att jag klassar mig själv som bisexuell.

Motsägelsefullt. :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GAIA:

Motsägelsefullt. :s

Nejnej. Man kan ha sex med nån man inte är kåt på, och det kan vara skönt. Och man kan vara kär i nån man inte är kåt på också o:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Havstomat:

Nejnej. Man kan ha sex med nån man inte är kåt på, och det kan vara skönt. Och man kan vara kär i nån man inte är kåt på också o:

Jo, men det lät väldigt motsägelsefullt i text 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera