Aviseringar
Rensa alla

är jag bög??


Ämnesstartare

Jag gillar att kolla på när killar har sex med varandra... Tycker det ser skönt ut o tänder på det. Betyder det att jag är bög? Isf vad ska jag göra åt det?? Vill ha seriösa svar.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Japp


   
SvaraCitera

du är inte bög du är flicka enligt din profil


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

du är inte bög du är flicka enligt din profil

Vad är jag då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helt klart.

qazedctgb:

du är inte bög du är flicka enligt din profil

Trodde ni bögar var emot diskriminering och så säger ni att tjejer inte kan vara bögar. Vad är det för stil vavavavavava?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag var en kille istället hade jag varit bög. Tjejer är så tråkiga. Men jag menar inte att jag vill vara kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Helt klart.Trodde ni bögar var emot diskriminering och så säger ni att tjejer inte kan vara bögar. Vad är det för stil vavavavavava?

Haha kul svar


   
SvaraCitera

Ganon:

Trodde ni bögar var emot diskriminering och så säger ni att tjejer inte kan vara bögar. Vad är det för stil vavavavavava?

nej precis man blir inte bög av det...

den läskiga vampyren:

Vad är jag då?

faghag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

faghag

ett sant ord.


   
SvaraCitera

den läskiga vampyren:

Jag gillar att kolla på när killar har sex med varandra... Tycker det ser skönt ut o tänder på det. Betyder det att jag är bög? Isf vad ska jag göra åt det?? Vill ha seriösa svar.

Nej, det behöver inte betyda att du är bög.

Om det nu visar sig att du är bög/bi eller bara frispråkig, är det något som behöver åtgärdas? Du är ju en individ som alla andra som har lika mycket rätt som näste man att älska eller ha sex med vem du vill.

Men sakfrågan "är jag bög" är jag rädd för att bara du kan besvara. Om du inte känner några som helst sexuella eller emotionella koppling till tjejer så finns ju den risken.

Finns ju mer att läsa på UMO - Sexuell läggning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklasp93:

Men sakfrågan "är jag bög" är jag rädd för att bara du kan besvara. Om du inte känner några som helst sexuella eller emotionella koppling till tjejer så finns ju den risken.

Finns ju mer att läsa på UMO - Sexuell läggning

tack
men jag skojade
är inte d


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum SEX/Homo- och bisexualitet


   
SvaraCitera