Forumet - Är jag bög?

Är jag bög?

1416 1 13
jag skulle vilja suga av min kompis men är de normalt när man är kille ?

J

Kommentarer (5)

1. det är helt normalt. alla killar vill suga av sina kompisar mer eller mindre

2. Zox ..'allaarrow-10x10.png killar vill suga av sina kompisar mer eller mindre''  Det där va inte så seriöst sagt .om haha de är dock normlat och suga av sina kompisar ,,mer sjukt XD

3. Aaron, vad är det sjuka med det? Vi har nog alla fantasier och vem kan säga vilka fantasier som är sjuka och vilka som inte är det? 

4. om du inte har velat suga av en kompis än Aaron så lever du i förnekelse. det är möjligt att din bögnoija är så stark att den lindar in dina sexuella impulser och fantasier i andra metaforer. tex att du jättegärna hjälper en kompis att flytta men du egentligen bara vill suga av honom. Du vet det bara inte än

5. Snyggt sagt, fox" ;)

Tråden har 13 svar. Sortera efter:

Bästa svaret är: "Vad tycker du själv" ingen annan än du kan säga vad du är, känner du dig att ok att definiera dig som bög så gör det. men ingenting säger att du måste identifiera dig som vad som helst. det är ditt val vad du vill "vara/inte vara" (inte vilka du tänder på, men vad du vill definiera dig som, missförstå inte.. :P)

Det är väldigt normalt, alla killar som är attraherade av tjejer känner ju för att suga av en kille någon gång! Du vet, no homo!

Spana också in:

Har haft den tanken hur många gånger som hellst, har inga känslor för män överhuvudtaget , det är bara en tanke som passerar ut och in ifall du förstår.Det är en besvärlig tanke som kommer in då och då men ingen big deal, man borde syssla men någonting annat istället för att tänka på sånt trams. Tycker att man kan välja vilken sida man vill luta åt hur mycke känslor man än har.

Tjaa det beror väl på om du tycker om fitta eller inte. Tycker du om brudar men vill ändå suga av din polare så är du bisexuel. Själv så är jag straight men personligen så känner jag att bisexuella har det bäst, om ingen annan anledning än på grund av störst urval.

Dock så borde du kanske vara lite försiktig med ditt agerande mot din kompis om du inte vill stöta bort honom. Många i din ålder (antar att du är ~15-16 pga ditt namn) är ganska homofobiska. Om du verkligen vill suga av honom så försök ta reda på om han känner samma sak innan du gör dinna intentioner tydliga.

jag tycker inte att det är normalt i allafall

Nej det är inte normalt om du inte bög alltså är du bög.