Aviseringar
Rensa alla

Är jag bög?


Ämnesstartare

jag skulle vilja suga av min kompis men är de normalt när man är kille ?

J


   
Citera

Det är väldigt normalt, alla killar som är attraherade av tjejer känner ju för att suga av en kille någon gång! Du vet, no homo!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte fan är du alfahanne iallafall 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det är inte normalt om du inte bög alltså är du bög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske är småbög 


   
SvaraCitera
strug

Haha, bög 


   
SvaraCitera

Bästa svaret är: "Vad tycker du själv" ingen annan än du kan säga vad du är, känner du dig att ok att definiera dig som bög så gör det. men ingenting säger att du måste identifiera dig som vad som helst. det är ditt val vad du vill "vara/inte vara" (inte vilka du tänder på, men vad du vill definiera dig som, missförstå inte.. :P)


   
SvaraCitera

Alla är bisexuella, på olika sätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker inte att det är normalt i allafall


   
SvaraCitera
reben

du borde skapat en poll


   
SvaraCitera

du vet väl om du gillar tjejer eller killar Skeptisk


   
SvaraCitera

Tjaa det beror väl på om du tycker om fitta eller inte. Tycker du om brudar men vill ändå suga av din polare så är du bisexuel. Själv så är jag straight men personligen så känner jag att bisexuella har det bäst, om ingen annan anledning än på grund av störst urval.

Dock så borde du kanske vara lite försiktig med ditt agerande mot din kompis om du inte vill stöta bort honom. Många i din ålder (antar att du är ~15-16 pga ditt namn) är ganska homofobiska. Om du verkligen vill suga av honom så försök ta reda på om han känner samma sak innan du gör dinna intentioner tydliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, det är inte normalt om du själv anser dig vara straight heterosexuell. 

Vem fantiserar du mest om - killar eller tjejer? Vem blir du mest sexuellt upphetsad av?


   
SvaraCitera

Inget konstigt att vilja suga sin polares kuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, du är bara bög om bollarna nuddar varandra


   
SvaraCitera