Aviseringar
Rensa alla

Är jag egoistisk nu?


Åh så knivigt. Men om hon verkar glad och nyfiken och inte allt för störd av rosslandet så tycker jag nog att du kan hålla henne vid liv.


   
SvaraCitera

tycker som stereo.


   
SvaraCitera

S3ON:

Mest effektivt och som leder snabbast till döden är nog att krossa na med en hammare, alternativt hugga ett par gånger med en yxa.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snusmumriken:

[love]

varför är det hjärta

nej alltså är inte kritisk utan nyfiken.


   
SvaraCitera

Artie:

varför är det hjärta

För att ironin i meningen var underbar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Var tror du att jag får medicinen ifrån? H

Jo fast mer diskutera hennes livskvalité och utsikter med vet, något annat finns nog inte att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle du vilja bli avlivad bara för att du inte var helt frisk? Jag säger att sålänge hon är glad och pigg så är det inga problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Åh så knivigt. Men om hon verkar glad och nyfiken och inte allt för störd av rosslandet så tycker jag nog att du kan hålla henne vid liv.

Problemet är ju att jag ej vet om hon bara döljer hur dåligt hon mår, det ska mycket till innan de visar sig sjuka och svaga. [sad]

ankzor:

Skulle du vilja bli avlivad bara för att du inte var helt frisk? Jag säger att sålänge hon är glad och pigg så är det inga problem

Du kan uppenbarligen ingenting om djur. Möss är bytesdjur och det betyder att de ej visar sig svaga, när de visar att de är hängiga så är de JÄTTESJUKA och troligtvis döende. Därav mitt dilemma, jag vet ju ej om hon bara maskerar sin ohälsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Du kan uppenbarligen ingenting om djur.

Nej tydligen inte, förlåt för att jag försökte hjälpa :c


   
SvaraCitera