Aviseringar
Rensa alla

Är jag elak?


Ämnesstartare

Hej, jag har träffat en tjej på en fest som jag tyckte var intressant. Vi hade det "intimt" så att säga. Vi gick på en fest till och typ hånglade och sånt. Har skickat lite kärlekssms och sånt.

Men nu fast vi inte träffasts så mycket känns det inte som jag är intresserad, det är kort tid som har kort och från att ha skrivit flirtiga sms till att helt plötligt inte va intresserad känns rätt taskigt. Men jag visste inte riktigt vad jag ville.

Jag känner att jag har gett lite fel signaler men frågan är nu hur jag ska säga att jag inte är intresserad? jag känner inte att träffa henne bara för att säga det. är det fegt med sms?


   
Citera
Ämnesetiketter

mmh


   
SvaraCitera

Du behöver ju inte säga det rakt av - du kan ju börja med att sluta ge de där fel signalerna, för då kommer hon nog förstå att du inte är intresserad.. Men elakt ändå. Du borde tvinga dig själv till att bli intresserad igen [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej tack. Känns ju knappast bra, what have i done.. Hon vill ju träffas, det e det som e problemet, själva då såklart ingen fest denna gången-


   
SvaraCitera

Du borde se henne igen. Du behöver inte göra det till en stor grej; säg bara att hon är välkommen över på en kopp te mitt på dagen eller nåt och passa då på att känna efter. Om hon "försöker nåt" och det känns fel är det ju bara att säga precis det som du skriver här.


   
SvaraCitera

Låter som mitt ex, men jo, lite svinigt, but what can you do!


   
SvaraCitera

Sluta flörta bara. Svalna av lite. Tjejer är smarta. Hon kommer fatta vinken.


   
SvaraCitera

stereo total:

Sluta flörta bara. Svalna av lite. Tjejer är smarta. Hon kommer fatta vinken.

Gör detta[no-no]


   
SvaraCitera