Aviseringar
Rensa alla

Är jag en kille?


time
 time

honolulu:

Men inte så, menar typ om du får se ett scenario och någon frågar dig "vilken ögonfärg hade personen" eller "vad var det för mönster på tröjan?"

Jaha. [sad] Nä, såna detaljer kan jag, har i stort sett fotografiskt minne. Men jag kan åtminstone inte multitaska!


   
SvaraCitera

honolulu:

typ läsa sms och lyssna på någon som pratar samtidigt

Det där kan inte jag heller


   
SvaraCitera

fattar inte

jag kan göra flera grejer samtidigt. kan lätt skriva sms, samtidigt prata i telefon och samtidigt prata med en person. inga problem alls


   
SvaraCitera

Kviq:

Gör få av de typiskt kvinnliga sakerna som "alla" kvinnor gör. Känner att det är någonting bra, rent generellt.


   
SvaraCitera

Hur sämst äru? Jag kan göra flera saker samtidigt.[cool]


   
SvaraCitera

har märkt att särskilt mitt sätt att umgås med andra människor är utmärkande, om man jämför med de tjejer som alltid funnits i min omgivning. De flesta vill inte göra saker själva och behöver alltid ha ngn med sig.

jag blir nästa irriterad om jag t ex ska beställa ngt i baren och någon annan bara "jag följer med" "aha, vad ska du beställa då?" "inget, jag följer med som sällskap"

knnr rätt mkt "ok jag är ej 5 år gammal, kan gå själv[confused]" då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Jaha. [sad] Nä, såna detaljer kan jag, har i stort sett fotografiskt minne. Men jag kan åtminstone inte multitaska!

Haha, okej, men då är vi två!

passaro:

Hur sämst äru? Jag kan göra flera saker samtidigt.[cool]

ba för du är tjej hahah

Blivande_japan:

De flesta vill inte göra saker själva och behöver alltid ha ngn med sig.

"vi ska på toa"


   
SvaraCitera

honolulu:

"vi ska på toa"

ah precis, ofta man vill kissa framför folk!!?[confused][confused][confused]


   
SvaraCitera
time
 time

Blivande_japan:

"aha, vad ska du beställa då?" "inget, jag följer med som sällskap"

Är en sån som brukar vilja ha sällskap, men det är för att det brukar finnas äldre herrar/fylledrägg i baren som kan komma fram och vara obehagliga och då gillar jag ej att vara ensam. [sad]

Kan kissa själv dock [blush]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Är en sån som brukar vilja ha sällskap, men det är för att det brukar finnas äldre herrar/fylledrägg i baren som kan komma fram och vara obehagliga och då gillar jag ej att vara ensam. [sad]

ah, men vid det specifika tillfälle jag tänkte på var det frågan om 1 kth-bar där typ inga folk var och jag kunde namnet på i princip alla de som var där


   
SvaraCitera
time
 time

Blivande_japan:

vid det specifika tillfälle jag tänkte på var det frågan om 1 kth-bar där typ inga folk var och jag kunde namnet på i princip alla de som var där

Åh jaså. Men då var det ju bara löjligt typ. Speciellt om du inte ens bad om sällskap!


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Men då var det ju bara löjligt typ. Speciellt om du inte ens bad om sällskap!

ah, tkr också detta!


   
SvaraCitera

nej jag kan inte göra saker samtidigt och jag är sämst på detaljer blandar ihop allt och alla

du är inte ensam[smile]

fick lov att lägga till en smiley för såg så argt ut


   
SvaraCitera

Du är inte ensam. [smile] Jag kan göra flera saker samtidigt, men som mina vänner säger: "du ser verkligen sådär ultrafeminin ut, men så fort du öppnar munnen kunde man tro att du är en man".

Notera: jag har inte en djup röst.


   
SvaraCitera

Kan typ inte prata med någon annan utan att göra något annat samtidigt. Händerna och sinnet vandrar.

Detaljer är jag väldigt bra på, kan däremot missa det löjligt uppenbara.


   
SvaraCitera