Aviseringar
Rensa alla

Är jag en skummis? pga min pojkvän


Bokstavsliv:

Ja vi hade ju tänk det, till sommaren.

jagtycker var rädd om dig
jag personligen tycker att 24åringar som har mycket yngre flickvänner tenderar vara omogna och otrevliga och då har jag bara varit 4-5 år yngre som yngst


   
SvaraCitera

Bokstavsliv:

Är jag en skummis?

Nej, du är 16.

Bokstavsliv:

Vad tycker ni om det?

Absolut ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Personen kanske inte alls är likadan IRL som på internet.

Ja du vi har pratar om det också, att vi kanske inte är likadana som när vi är online men när vi pratar på Skype så pratar vi med varandra som vi pratar "normalt"


   
SvaraCitera

Jättekonstigt att vara tillsammans innan ni träffats, ni vet ingentiiing än om varandra, egentligen.


   
SvaraCitera

Bokstavsliv:

Ja du vi har pratar om det också, att vi kanske inte är likadana som när vi är online men när vi pratar på Skype så pratar vi med varandra som vi pratar "normalt"

Skype kan fortfarande inte jämföras med IRL. Er personkemi kanske inte alls kommer stämma överens osv när ni träffas IRL.


   
SvaraCitera

och han kanske är ful. [cry][censur]

framför allt tycker jag inte att man kan säga att man är ihop när man inte har setts alls. inte enbart för att man inte "känner" varandra - det kan man ju av en lycklig slump göra - utan mer för att det inte är äkta. vadå ihop? det är typ som en arrangerad förlovning där de två parterna inte mötts.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

Jättekonstigt att vara tillsammans innan ni träffats, ni vet ingentiiing än om varandra, egentligen.

Varför är det konstigt? Vi träffar inte någon annan och vi kan ju vara tillsammans medans vi lär känna varandra, kan vi inte?


   
SvaraCitera

Bokstavsliv:

Varför är det konstigt? Vi träffar inte någon annan och vi kan ju vara tillsammans medans vi lär känna varandra, kan vi inte?

du får göra som du vill men det är nog rimligare att träffa ngn i åtminstone samma land, när man är omyndig. Folk KOMMER ha åsikter, särskilt närdu ber om dem


   
SvaraCitera

Bokstavsliv:

vi kan ju vara tillsammans medans vi lär känna varandra, kan vi inte?

Jo det kan ni men det betyder ju egentligen ingenting förutom att ni båda gärna vill ha en partner. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

overdose delusion:

och han kanske är ful.

Det är han inte.


   
SvaraCitera

Bokstavsliv:

Det är han inte.

har sett folk i cam som varit fula irl. [cry][cry]
har du sett hela hans kropp ur alla vinklar, liksom? oftast ser man ju heller inte detaljerna så bra i cam. och så kanske han luktar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja dom sakerna får jag ju se och känna när jag träffar honom


   
SvaraCitera

Bokstavsliv:

Vi har inte träffats än men vi pratar varje dag.

okej, finner det lite underligt att ni bestämt er för att vara pojkvän/flickvän innan ni ens träffats. men om ni trivs med det så... visst.


   
SvaraCitera

tycker att känslan inför en person kan ändras totalt när en träffas irl. skulle då vara jobbigt om en lagt en massa förhoppningar i saken och sen ba: nä.


   
SvaraCitera